دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره نامزدهای ریاست مجلس خبرگان رهبری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران در حاشیه اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری که صبح امروز در مجتمع فرهنگی مؤتلفه برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی مبنی بر "آیا قرار است دیدار سه‌جانبه با آیت‌الله مصباح یزدی و آیت‌الله یزدی و شما تا پایان اسفند انجام گیرد؟" اظهار داشت: هنوز دیدار انجام نشده و تمایل داریم که انجام گیرد.
وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا جامعه روحانیت می‌خواهد این دیدار انجام شود، گفت: جامعتین پیشقدم است و ما می‌خواهیم این دیدار انجام و مشورت صورت گیرد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به این پرسش که کدام‌یک از آقایان در انتخابات ریاست خبرگان رهبری کاندیدا می‌شود، گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما خیلی‌ها مطرح هستند و باید ببینیم که اعضای خبرگان به چه‌کسی رأی می‌دهند.

آیت‌الله موحدی کرمانی درباره نامزدهای احتمالی ریاست خبرگان، گفت: ممکن است آقای هاشمی شاهرودی یا آقای یزدی و یا آقای مصباح یزدی کاندیدا شوند و ممکن است آیت‌الله جنتی نیز از نظر قبلی خود منصرف شوند و کاندیدای ریاست خبرگان شود.

وی در پایان درباره کاندیداتوری هاشمی‌رفسنجانی نیز گفت: شاید آقای هاشمی‌رفسنجانی نیز کاندیدای ریاست خبرگان رهبری شود؛ نمی‌دانم، البته ممکن است چند نفر کاندیدای ریاست خبرگان رهبری شوند و این طور نیست که فقط یک کاندیدا برای آن وجود داشته باشد.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زارع IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    15 3
    سلام علیکم . کاندیدای خاموش و دقیقه 90 ریاست مجلس خبرگان رهبری دکتر حسن روحانی