محسن محمدسیفی، ملی‌پوش ساندای ایران، بعد از 6 سال حضور مقتدرانه در رقابت‌های جهانی، قاره‌ای و داخلی، اولین شکست را در هفته پایانی لیگ ‌برتر تجربه کرد.

فتح الله فتحی:تنها طلايي ووشوی بازي‌هاي آسيايي اينچئون دانشجوي ترم آخر كارشناسي تربيت‌بدني دانشگاه آزاد واحد زنجان است كه به جز ووشو به فوتبال هم علاقه دارد و بعضي وقت‌ها هم پا به توپ مي‌شود. او درباره فينال ليگ ‌برتر مي‌گويد‌: «ديدار پاياني ليگ‌ برتر بين دو تيم پارس جنوبي و دانشگاه آزاد برگزار شد، رقابت جذابي بود و تا لحظه آخر رقابت نفسگيري را بين بازيكنان دو تيم شاهد بوديم. پارس جنوبي سال قبل عنوان نايب‌قهرماني را كسب كرد ولي امسال با شكست دانشگاه آزاد سكوي قهرماني را به ‌دست ‌آورد.»

نابغه ووشوي ايران با اشاره به شكستش در فينال ليگ ادامه مي‌دهد‌: «در فينال مقابل سجاد عباسي قرار گرفتم. با توجه به آمادگي‌ای كه داشتم، مبارزه خوبي را مقابل عباسي به نمايش گذاشتم. راند اول را با اختلاف زيادي به پيروزي رسيدم ولي در راند دوم براي يك لحظه تمركزم را از دست دادم و در نهايت بازي را واگذار كردم. اگر اين اتفاق رخ نمي‌داد، قطعاً برنده بازي بودم.»
سيفي درباره مصدوميتش مي‌گويد: «مدت‌هاست كه دستم آسيب ديده‌ بود اما به دليل حجم مسابقات و حضور طولاني‌مدت در اردوهاي تيم ‌ملي فرصت نشد به درمان بپردازم. در مبارزه آخر اين آسيب‌ديدگي تشديد شد و مجبور شدم زير نظر دكتر مرادي جراحي كنم و با تشخيص پزشك معالجم از ابتداي سال آينده تمرينات خود را براي حضور در اردوهاي تيم ‌ملي ووشوي ايران آغاز مي‌كنم.»

او تغيير وزن را عامل باختش نمي‌داند‌: «شكستم در فينال ليگ ‌برتر هيچ ربطي به تغيير وزنم ندارد. اگر سجاد در راند اول با اختلاف من را شكست مي‌داد و در راند دوم هم برنده ديدار بود، قطعاً مي‌توانستم بگويم تغيير وزن در شكستم دخيل بوده اما همه شاهد بودند كه يك لحظه غفلت باعث شكست من شد.»

سيفي به ركوردشكني فكر نمي‌كند‌: «فقط دوست دارم تا زماني كه در تيم ‌ملي هستم، صرف ‌نظر از هر نتيجه‌اي كه مي‌گيرم، بهترين باشم. روزي 6 ساعت تمرين مي‌كنم، شايد سخت باشد اما خسته نمي‌شوم چون هدفم را مشخص كرده‌ام. رسيدن به هدف هميشه آسان نيست ولي برايش بايد زحمت ‌كشيد و حرفه‌اي تمرين كرد.»

طلايي بازي‌هاي آسيايي اينچئون مي‌گويد: «با توجه به اينكه تا 5، 6 ماه آينده مسابقه‌اي پيش‌رو ندارم، از اين فرصت استفاده كردم و دستم را جراحي كردم تا پس از بهبودي دوباره به صحنه رقابت‌ها برگردم و براي اردوي مسابقات جهاني اندونزي آماده شوم. مي‌خواهم وقتي به اردو مي‌آيم از نظر آمادگي، شرايط ويژه‌اي داشته باشم و همان سيفي هميشه پيروز باشم.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =