براساس اعلام واحد اطلاعات اکونومیست سنگاپور برای دومین سال متوالی عنوان گران‌ترین شهر جهان را به دست آورد.

در فهرست «هزینه‌های زندگی در سراسر جهان 2015» که توسط واحد اطلاعات اکونومیست منتشر شد، سنگاپور با پشت سر گذاشتن شهرهای پاریس، اسلو، زوریخ و سیدنی عنوان گران‌ترین شهر جهان را به خود اختصاص داد.اینجا را ببینید.

ادامه مذاکرات هسته ای موجب شده تا بازار سرمایه روی کانال 63 هزار واحدی قفل شود. فعالان بازار اعتقاد دارند تا زمانی که نتیجه مذاکرات به صورت دقیقی مشخص نشود، احتمال رشد شاخص وجود ندارد. عباس آرگون از تحلیلگران برجسته بازار سرمایه اعتقاد دارد که بازار روی موج مذاکرات سوار شده است. اینجا را ببینید.

سید حسین موسویان، عضو تیم سابق مذاکره کننده هسته ای و سفیر پیشین کشورمان در آلمان می گوید: طی سه روز گذشته فضای رسانه ای آمریکا انعکاس اختلافات بر سر توافق هسته ای بوده است.اینجا را ببینید.

کمپانی کره ای با عرضه گلکسی اس6 اج در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا / MWC 2015 علی رغم بروز برخی مخالفتها به خاطر نوع طراحی، نظرموافقان را به خود جلب کرده و به همین خاطر در نظر دارد گلکسی نوت 5 را شبیه اس6 اج بسازد.تصویر را اینجا ببینید.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت از دو دستگاه خودروی برقی - بنزینی رونمایی و در اقدامی نمادین در محوطه ساختمان مرکزی با این وسیله نقلیه رانندگی کرد.تصاویر را اینجا ببینید.

در حالی که عراقی‌ها حفر خندقی را در اطراف شهر کربلا برای حفاظت از این شهر در برابر حملات داعش آغاز کرده‌اند، وزارت کشور عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی در شهر سامراء تدابیر ویژه امنیتی به اجرا گذاشته‌اند. اینجا را ببینید.

23/212 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403041