ایسنا نوشت:

پسرعموی معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در مصاحبه با روزنامه انگلیسی دیلی میل گفت که حداقل طی دو سال آتی حدود نیم میلیون مهاجر از طریق دریا از لیبی به کشورهای اروپایی مهاجرت خواهند کرد که قطعا در میان آن‌ها هزاران تروریست نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه اینترنتی بوابه، احمد قذاف الدم، پسر معمر قذافی که نماینده وی در مصر و هماهنگ کننده روابط دو کشور نیز بود، ادامه داد: این تروریست‌ها با ورود به کشورهای اروپایی ناامنی را در این کشورها رواج می‌دهند وحملاتی تروریستی مانند حملات 11 سپتامبر ار در اروپا ترتیب می‌دهند.

قذاف الدم سعی دارد با اشاره به خطر گروه تروریستی داعش از آن به عنوان وسیله‌ای برای بزرگ جلوه دادن اقدامات معمر قذافی استفاده کند. البته اخیرا مقامات اروپایی به حضور برخی افراد تندرو در میان مهاجران اقرار کرده‌اند.

قذاف الدم افزود: گروه‌های تندرو افراد مهاجر را در پناهگاه‌ها تحت آموزش قرار می‌دهند و با حمایت مالی از آنان عضو گیری کرده و برایشان درباره "خدا و بهشتی که منتظر آنان است" حرف می‌زنند.

وی تصریح کرد: شبه نظامیان حامی داعش در لیبی احتمالا بیش از 6 هزار بشکه اورانیوم را که تحت نگهبانی ارتش دولت است در خارج از شهر در اختیار دارند.

احمد قذاف الدم با طرحاین ادعا که یک سوم مردم لیبی از خاندان قذافی‌ حمایت می‌کنند، افزود: ما برای حمایت از لیبی تمام تلاش خود را می‌کنیم. اگر امروز نتوانستیم این کار را انجام دهیم فردا برای آن بسیار دیر است.

احمد قذاف الدم پسر عموی خود را فردی پاک و مقدس خواند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =