واحد مرکزی خبر نوشت:

الرای در گزارشی نوشت : عملیات آزاد سازی استان صلاح الدین از وجود داعش زیر نظر قاسم سلیمانی انجام می شود.
پایگاه اینترنتی روزنامه الرای العام کویت در گزارشی نوشت : خبرگزاری فارس ایران به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که حمله ای که نیروهای عراقی دیروز برای آزاد سازی استان صلاح الدین بویژه مرکزش تکریت آغاز کردند زیر نظر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب ایران انجام می شود.
در ادامه این گزارش آمده است منابع آگاه گفتند از چند روز قبل هواپیماهای بدون خلبان در آسمان تکریت به پرواز در آمدند و ماموریت شناسایی و جنگی انجام دادند. این هواپیماها پریروز منطقه القادسیه در شرق تکریت را هدف قرار دادند . این هواپیماها همچنین برخی مواضع تروریستها را هدف قرار دادند و مواضع آنها را در مناطق شرق تکریت در هم کوبیدند.
این حمله از زمانی که داعش بخشهای بزرگی از شمال عراق را در ژوئن گذشته در اختیار خود گرفت ،بزرگترین عملیات نظامی در این استان به شمار می رود.
فرماندهان ارتش ، بسیج مردمی و جنگجویان عراقی از قاسم سلیمانی هنگام ورودش به تکریت استقبال کردند. یک منبع آگاه دیگر گفت عملیات آزاد سازی تکریت با رمز لبیک یا رسول الله از سوی حیدرالعبادی نخست وزیر عراق آغاز شد و شیخ قیس الخزعلی فرمانده عصائب اهل الحق نیز در این عملیات مشارکت دارد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    65 3
    ایولا به این شیر مرد ایرانی و تمامی شیر مردان ایرانی....به امید نابودی همه داعشیهای وحشی.