سرمربی تیم نفت تهران از هواداران خواست تا مثل بازی با الجیش از تیم نفت حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا منصوریان سرمربی جوان تیم نفت در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با العین گفت:«در بازی اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم ولی از فرصت ها استفاده نکردیم و این قانون فوتبال است و این درس بزرگی برای تیم جوان ما بود.ما تیم العین را آنالیز کردیم و می دانیم از بازی فردا چه می خواهیم.العین تیم قابل احترامی است و با سفر مقام های بلند پایه این تیم به تهران نشان از اهمیت بالای این بازی است.»

او همچنین از هواداران و تماشاگرانی که از تیم نفت در بازی با الجیش حمایت کردند در خواست کرد تا در این بازی زرد پوشان تهرانی را تنها نگذارند و گفت:«نکته هم  برای ما پیغامی است که هواداران در دیدار برابر الجیش دادند وبا پرچم های رنگی خود ما را حمایت کردند. آبی، قرمز، قرمز تراکتور، فولاد، نفت، سپاهان و همه آنها کمک بزرگی برای صعودمان کردند. باشگاه هایی که بیانیه دادند و این مساله به ما انرژی مثبتی برای صعود داد. در دیدار فردا هم به دنبال یک بازی خوب و شیک هستیم تا ابتدا هواداران راضی باشند و در نهایت به نتیجه هم برسیم.او همچنین درباره بازی فردا با العین افزود: همه چیز در زمین مشخص خواهد شد و ما در کادر فنی 10 نفر حضور داریم و مطمئنا پلن و برنامه های مختلفی در بازی فردا اجرا می کنیم.سرمربی زردپوشان تهرانی درباره جدایی پورعلی گنجی یادآور شد:جدایی پورعلی گنجی خللی در برنامه های ما ایجاد نمی کند و بازیکن هم تراز او داریم تا هم در خط دفاع و هافبک از آنها استفاده کنیم.تیم نفت 23 ستاره دارد و ستاره نفت خود نفت است. »

منصوریان در پایان درباره مشکلات مالی تیمش گفت: «به جز یکی، دو تیم بقیه از دولت کمک می‌گیرند و در مورد تیم ما هم باید بگویم قرارداد مالی بازیکنانمان زیاد نیست و اکنون آنها با مشکل مالی مواجه اند اما هیات مدیره به دنبال این است که مشکلات حل شود ولی مطمئنا نامه نگاری ها زمان بر است. »

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =