منصور حقیقت پور دلگرم کردن مردم کشور را یکی از اهداف اصلی رزمایش پیامبر اعظم دانست و افزود:برگزاری اینگونه مانور ها تمرین نیروی نظامی و برای دفاع ازکشورمان می باشد.

منصور حقيقت پور عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در گفت و گو با خبرآنلاين گفت: نیروهای مسلح در هر کشوربه منزله قدرت دفاعی آن کشور به حساب می آید.به عقیده بنده این رزمایش دارای یک پیام سیاسی به سایر کشور ها بود که بدانند ایران در میان سایر کشورها ی جهان علی الخصوص در خاور میانه دارای قدرت نظامی بالایی می باشد .
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه اینگونه رزمایش ها برگزار می شود و به گوش همه دنیا رسانیده می شود یک دلگرمی به مردم کشور خواهد داد، که می توانند در مقابل هرگونه تجاوز بیگانگان و دشمن مقابله کنند. درمانور و یا همان رزمایش پیامبر اعظم از تسلیحانی برای اولین بار رونمایی شد، بعضاً ساخت سازمان جهاد و خودکفایی نیروی زمینی سپاه بودند که نیز در این رزمایش با موفقیت تست شد.
حقیقت پور در پایان از زحمات نیروی زمینی سپاه کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: از مهمترین راهبرد سپاه توان بالایی دفاع این نیرو در کشور است، نیرو و سلاح های هوشمندی که سپاه به کار میگیرد باعث افزایش قابلیت دفاعی کشورمان در تمام عرصه های بین المللی می شود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =