چرا سیدجلال در الاهلی زیاد بازی نمی‌کند؟ /کرانچار: اوخسته است، بایدمراعـات حالش رابکنیم!

سید جلال این روزها کمتر برای تیمش در قطر به میدان می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سیدجلال حسینی در آخرین بازی الاهلی نیمکت‌نشین بود. او در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت. قبل از آن هم کرانچار او را تعویض کرده بود. خیلی‌ها تصور می‌کنند مربی کروات از کیفیت بازی سیدجلال راضی نیست و به همین دلیل او را زیاد بازی نمی‌دهد اما خبرهای رسیده از قطر، حکایت از چیز دیگری دارد.

الاهلي در بازي قبلي خود مقابل الشمال بازي هجومي ارائه داد. تاكتيك حمله در تمرينات الاهلي هم پياده شد و سيدجلال مي‌دانست مقابل تيم قعرنشين جدول، نيمكت‌نشين است. مشكل اينجاست كه كرانچار مي‌تواند تنها از سه بازيكن خارجي در تركيب استفاده كند به همين دليل در بازي‌هاي هجومي مجبور است سيدجلال را روي نيمكت بنشاند تا از جباري و دو مهاجم خارجي‌‌اش استفاده كند. كرانچار به طور كلي بازي هجومي را در دستور كار قرار داده و اين موضوعي است كه سيدجلال را به نيمكت نزديكتر كرده است. دو عنصر اصلي خط حمله الاهلي خارجي هستند به همين دليل وقتي بنا به انجام بازي هجومي باشد، ناخواسته سيدجلال است كه بايد بيرون بماند.

از سويي خستگي مدافع ايراني به خاطر بازي‌هاي فشرده چند سال گذشته باعث شده تا كرانچار به او بيشتر استراحت دهد. زلاتكو در اين‌باره مي‌گويد: «سيدجلال خسته است و ما بايد مراعات حال او را بكنيم. در چند سال گذشته حسيني استراحت نداشته است. سال گذشته وقتي بازي‌هاي ليگ تمام شد، او به جام‌جهاني‌ رفت و پس از آن دوباره به اردوي تيم برگشت و تمريناتش را ادامه داد. سيدجلال سپس به بازي‌هاي آسيايي رفت و در سفري طولاني تيم‌ملي را همراهي كرد. او چند سال است كه بازي‌هاي سنگيني را پشت سر گذاشته به همين دليل ما تا جايي كه مي‌توانيم، بايد به او استراحت بدهيم.»
اما در بازي هفته آينده مقابل السد، سيدجلال به طور قطع در تركيب ثابت تيمش قرار مي‌گيرد. اين مسابقه حساس است و الاهلي بازي را هجومي آغاز نخواهد كرد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =