مشاورحقوقی مدیرعامل استقلال می‌گوید خطرکسر امتیاز استقلال را تهدید نمی‌کند.

شفقنا ورزشی نوشت:علی اصغر مانوسی ‌فر با اشاره به محکومیت 370 هزار دلاری استقلال در پرونده شکایت توزی به فیفا و احتمال کسر شش امتیاز از استقلال در صورت عدم پرداخت مبلغ مذکور، گفت: پرونده توزی در کمیته تعیین وضعیت فیفا باز بود و به دلیل نفوذ وکیلش در فیفا شرایط خوبی داشت. این پرونده پس از آن به کمیته حل اختلاف فیفا ارجاع شد و در نهایت به محکومیت 370 هزار دلاری استقلال ختم شد. این رای علی‌رغم لایحه در نظر گرفته شده استقلال صادر شد.
وی ادامه داد: به تازگی در دادگاه عالی ورزش دو پرونده شکایت بازیکنان از استقلال بسته شد که برای حل مسئله‌شان شکایت کرده بودند. اما این پرونده‌ها در نهایت بسته شد.
مشاور حقوقی مدیرعامل استقلال در مورد خطر کسر شش امتیاز از استقلال بیان کرد: در حال حاضر خطر کسر امتیاز استقلال را تهدید نمی‌کند، چراکه در این‌گونه موارد حتی اگر باشگاه توان پرداخت بدهی را نیز نداشته باشد با این سرعت اتفاق نمی‌افتد و موضوعی زمان‌بر است. هرچند تصمیم گرفته‌ شده این بدهی با قسط بندی و توافق پرداخت شود و در این زمینه در حال حاضر در حال رایزنی هستیم.
به گفته مونسی‌فر در حال حاضر استقلال چهار پرونده در فیفا دارد که علیه باشگاه شکایاتی مطرح شده است. هرچند این مسئله برای تمامی باشگاه‌ها وجود دارد و تنها مختص به اسقلال نیست.
وی افزود: بنده معاون بین‌الملل اتحادیه فوتبال هستم که به دلیل شکایات انجام شده از باشگاه استقلال در فیفا بر اساس صحبت افشارزاده در خصوص مسائل این چنینی به استقلال مشاوره می‌دهم. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =