نسیم آنلاین نوشت:

حبیبی گفت: دولت به دغدغه مراجع در مورد رفع موانع تولید واشتغال پاسخ دهد. دبیرکل حزب موتلفه در جمع دبیران این حزب گفت: باید موضوع گرفتن خسارت تحریم را طی ۱۰ سال گذشته در دستور کار گفتگوها قرار دهیم. واردات بی رویه کمر تولید در داخل را می‌شکند.

محمد نبی حبیبی در جمع دبیران این حزب گفت: اینکه گفته شود تورم در ماه بهمن صفر بود اما این گزاره را مردم در جیب خود احساس نکنند مشکلی را حل نمی‌کند. قیمت مرغ در بهمن ماه افزایش یافته قیمت انواع میوه افزایش چشمگیری داشته است. دولت در آستانه عید باید فکری برای مهار گرانی‌ها بکند. نباید اجازه دهد قیمت‌ها به صورت افسارگسیخته و بدون کنترل افزایش یابد.

حبیبی گفت: اگر یارانه اغنیاء صرف ایجاد اشتغال و کمک به تولید می‌شد و یا به یارانه فقرا افزوده می‌شد بار مشکلات اقتصادی طبقات محروم جامعه کمتر می‌شد.

او گفت: گرانی نان در صدر شکایت های مردمی به وزارت صنعت معدن و تجارت است. دولت باید به این شکایت‌ها رسیدگی کند و نگذارد به طبقات محروم فشار وارد شود.

او با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بزرگداشت روز ملی مهندسی گفت: واردات بی رویه دارد کمر تولید در داخل را می‌شکند، قاچاق کالا سلامت بازار را تهدید می‌کند. نباید تولید در داخل مقهور واردات شود. دولت باید اقتدار خود را با این نابسامانیها نشان دهد.

حبیبی با تجلیل از رئیس جمهور در باره موضع‌گیری صریح در مورد مناقشه هسته‌ای ایران با ۱+۵ گفت: رئیس جمهور محترم در جمع عظیم مردم قم فرمودند؛ تحمیل، تحقیر و ادامه تحریم را نمی‌پذیریم. این موضع‌گیری خوب و صریح باید در مذاکرات آثار وجودی خود را نشان دهد و طمع قدرتها را از تحمیل نظرات خود آن هم با تحقیر ملت ایران قطع کند.

او گفت: ما باید موضوع گرفتن خسارت تحریم را طی ۱۰ سال گذشته در دستور کار گفتگوها قرار دهیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: قدرتهای بزرگ به ویژه آمریکا میلیاردها دلار خسارت به ملت ایران وارد کردند. بر خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی حقوق ملت ایران را در ان پی تی نادیده گرفتند. آنها باید تمام این خسارات را جبران کنند.

او با اشاره به قلدری‌های آمریکا در مذاکرات ۱+۵ گفت: ممکن است آنها بگویند ما قدرت داریم لذا حق داریم شما را از حقوق هسته‌ای محروم کنیم و پرونده ایران در آژانس یک استثناء است. پاسخ ما هم این باشد اگر صرف قدرت داشتن حق ایجاد می‌کنم ما هم از همه راه‌ها و قدرت‌های خود استفاده خواهیم کرد تا حقوق نادیده گرفته شده خود را بگیریم.

حبیبی با اشاره به قدرت نمایی سپاه در مانور عظیم پیامبر اعظم(ص) گفت: انهدام ناو شبیه‌سازی شده آمریکا که هفته گذشته خبر اول رسانه‌های جهان در مانور پیامبر اعظم سپاه بود یک خبر غرورآمیز بود. میلیونها جوان ایرانی بی صبرانه در انتظار روزی هستند که پاسخ قلدری‌های قدرتهای جهانی را در خلیج فارس بدهند و ناوهای متجاوز آنها را به قعر آبها بفرستند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    12 4
    اگه امثال شما تندروها دست از سر مردم بردارين و اظهار نظر و دخالت بيجا نکنين خيلي از مشکلات خود بخود حل ميشه
  • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    8 1
    شعارات مصرف شدن قبلا.
  • بی نام IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    11 3
    خوب شما بفرمایید چکار کنیم احتمالا به یاد دستاوردهای احمدی نژاد قند در دلمان آب کنیم؟
  • محمد A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    13 5
    درود بر روحانی منتخب ملت ایران . ریشه تمام بدبختی کشور هاله نور و مرد توهم بود که 8 سال در مقابل نا کارآمدی او روزه سکوت گرفتید که از خوان رانت و اختلاس بی بهره نمانید
  • کیا ایرانی A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    5 1
    جناب آقای حبیبی سلام در دولت قبل با ان همه درآمد نفتی ومیلیاردها دلار پول که نصیب این کشور شد شما .حزبتان کجا بودید . چرا تعتراضی برای آب ونان مردم نداشتید . اصلا شما وحزب مرفه شما به یاد مردم بودند حالا بعد از دوسال کار این دولت و بی پولی ومضیقه مالی وفساد مالی واداری بسیار زیاد توقع معجزه از دولت را دارید .بیایید از جنگ کردن با دنیا دست بردارید ونشان دهید که شما وامثال شما وحزبتان از تلاطمات و گل الود بودن وضعیت سیاسی واجتماعی نفعی ندارید با جهان از سر آشتی درایید تا ملت روی خوش رفاه و راحتی را ببینند تا کی باید برخی از ما بهتران در پول غلط بزنند و مردم سختی بکشند و هر روز به امید یک وعده غذای وعده داده شده سر شود .والله لا یبقی مع الظلم