ایران نوشت:

فردی با مراجعه به پلیس آمل با ادعای اینکه هدف کلاهبرداری قرار گرفته است به افسر پرونده گفت: چندی پیش از طریق یکی از دوستانم در جریان فعالیت زن جوان در زمینه وام‌های آسان قرار گرفتم. از آنجایی که نیاز شدیدی به وام داشتم برای اینکه با سرعت بیشتری بتوانم با گرفتن وام به پول برسم نزد او رفتم. آن زن پول را به عنوان دستمزد خود گرفت و قول داد در مدت زمان کوتاهی مقدمات گرفتن وام را برای من فراهم کند. چند روزی گذشت اما از وام خبری نشد. چند بار با تلفن او تماس گرفتم اما او هر بار به بهانه‌های عجیب مرا به روز بعد امیدوار کرد تا اینکه سرانجام خسته شده و به دفتر کارش رفتم و در کمال تعجب دیدم که او آنجا را تخلیه کرده و گریخته است.با توجه به این اظهارات، تحقیقات مأموران درباره مخفیگاه زن کلاهبردار آغاز شد.

در حالی که تجسس‌های پلیس برای به دست آوردن ردی از وی ادامه داشت چند کلاهبرداری مشابه دیگر به کارآگاهان آملی گزارش شد.
 در بیشتر این شکایت‌ها زن شیاد از ترفند گرفتن وام استفاده کرده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد این زن با استفاده از شگردهایی تحت عنوان گرفتن وام خرید خودرو و دریافت حواله خودرو و تحویل آن به متقاضیان  از 10 زن و مرد کلاهبرداری کرده است.سرهنگ ولی‌اله گنجیان‌مقدم فرمانده پلیس آمل در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه گروهی به پلیس آگاهی و طرح شکایت علیه زنی درخصوص کلاهبرداری، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی آمل قرار گرفت.
وی افزود: با ادعاهای مالباختگان و بررسی‌های پلیسی مشخص شد کلاهبردار با گرفتن پول یا اسناد مالکیت زمین، وعده دریافت وام و حواله خودرو را به فریب‌خوردگان داده است.فرمانده پلیس آمل ادامه داد: کارآگاهان با به کارگیری شگردهای پلیسی موفق شدند این زن را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.وی خاطرنشان کرد: با اعتراف زن شیاد به کلاهبرداری از 14 زن و مرد و گرفتن پول‌هایی به میزان 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از آنان برای دریافت وام از بانک‌ها و خرید خودرو یا حواله خرید خودرو، وی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =