ایسنا نوشت:

بعداز ظهر روز شنبه مردمی که در مسیر شرق به غرب تهران تردد می‌کنند شاهد پرواز غیر معمول، دودآلود همراه با صدای بلند جنگنده‌ای بودند که برای‌شان متفاوت بود.

منابع خبری این هواپیما را یک فروند هواپیمای میگ 29 نظامی که از فرودگاه مهرآباد پرواز کرده توصیف کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: صدای ایجاد شده در آسمان تهران مربوط به یک هواپیمای متعلق به ارتش جمهوری اسلامی بوده که با پایان یافتن ماموریتش در فرودگاه مهرآباد فرود آمده است.

محمدعلی ایلخانی گفت: این هواپیما یک هواپیمای میگ 29 ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که با توجه به ماموریتی که داشته است از فرودگاه مهرآباد بلند شده و پس از انجام ماموریت خود در این فرودگاه فرود آمده است.

به گفته وی صدای ایجاد شده در آسمان تهران از سوی این هواپیما بوده که البته در قالب یک ماموریت معمولی و طبق روال کاری همیشگی انجام شده و در این رابطه جای هیچ نگرانی یا دغدغه‌ای وجود ندارد.

پرواز عصر امروز یک فروند هواپیمای جنگنده در ارتفاع کم مردم تهران را غافلگیر کرد. مردم حوالی مناطق مرکزی شهر تهران شاهد پرواز و شنیدن صدای هواپیمایی بودند که با ارتفاع بسیار پایین حرکت می‌کرد.

پرواز هواپیماهای جنگنده در ارتفاع کم از سطح زمین معمولا در ایام خاص و مناسبت‌های ویژه و با اطلاع رسانی قبلی انجام می‌شود. البته به نظر می‌رسد با اعلام موضع شرکت فرودگاه‌های کشور تمامی گمانه‌زنی‌ها در رابطه با این هواپیما از بین رفته و این پرواز در قالب پروازهای معمول ارتش طبقه‌ بندی می‌شود.

 

 

 

17231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    15 0
    "جزییات فرود جت ارتش"؟؟کدوم جزییات اونوقت؟
  • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    15 1
    این آقا قاسم ظاهراً یا خیلی سنش پائینه که زمان موشک بارونو یادش نمیاد یا اون زمانهارو یادشه و خودشو زده به فراموشی و یا اصلاً اهل تهران نیست ، زمان بمبارون و موشک بارون مردم زندگی عادیه خودشونو میکردن و کوچکترین ترسی از حملات کور کورانه صدام ملعون نداشتن ، آقا قاسم بهتره در اظهارنظرات یه کم دقت کنی و الکی قضاوت نکنی .
  • علی A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    32 0
    عکس اف ۲۲ میذاری اونوقت صحبت میگ میکنی؟
  • بندرعباسی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    12 0
    ما که هر روز تو بندرعباس از این صداها میشنویم و عادت داریم
  • قنبر IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    21 1
    عادی بوده احتمالا روغن سوزی داشته ماموریت عادی دردل شهر جل الخالق عجب دروغ شاخ داری
  • شعبون IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    1 4
    حمید تو هم ، مگه از اقیانوس منجمد شمالی آمدی عزیز دل مامان. منجمد شد همه چیز ما با این افاضات تو . تو رو خدا ، دست از سر فکلی این خلبان بیچاره بردار، حمیدجون. یه اشتباهی کرد ، یه مانوری داد و رفت . دیگه برداشت های رنگارنگ و مش رجب خانی برای چه ؟ فال گیری و غیبگوئی وقت داره ، مراد بیگ.