امیر قلعه نویی سرمربی استقلال گفت: کرار از صحبت‌های خود اظهار ندامت کرده وهمین که برگشته نشان می‌دهد نسبت به صحبت‌هایی که کرده پشیمان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قلعه نویی در گفت و گویی با رادیو ورزش در خصوص صحبت‌های جاسم کرار گفت: مطمئنا ما هم با صحبت‌هایی که علیه ایرانی و مملکت ما می‌شود برخورد خواهیم کرد. یقین داشته باشید شخص قلعه‌نویی با این مسئله برخورد می‌کند اما زمانی که بازیکن اعلام می‌کند که صحبت‌هایش را انجام نداده یک در هزار هم این موضوع درست باشد یعنی اینکه او از صحبت‌های خود برگشته و اظهار ندامت کرده است.
وی در مورد اختلاف و دلخوری اش از رسانه ها گفت: من به نظر مردم احترام می‌گذارم. هر انسانی چارچوب و اصولی دارد. می‌گویند یک دقیقه با عزت زندگی کردن بهتر است از 10 سال با ذلت زندگی کردن است. ما زندگی می‌کنیم تا قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. اصولی را دنبال می‌کنیم که پایبند آن هستیم و طبق آن پیش می‌رویم.
قلعه نویی همچنین افزود: به خاطر منافع استقلال و مردم این اقدامات را انجام دادم و خوشحالم که بارها و بارها توانسته‌ایم مردم را خوشحال کنیم. 3 بار استقلال قهرمانی کسب کرده که با کادر فنی ما بوده و 2 قهرمانی در جام حذفی به دست آورده‌ایم. اگر انسان بر طبق آن چارچوب و اصول حرکت نکند بهتر است اصلا کار نکند. من یک سؤال از شما دارم و آن این است که در اتفاقاتی که رخ داده قلعه‌نویی در کدام مرتبه شروع کننده مسائل بوده است؟! حالا به هر دلیلی من یک بازیکن را نخواستم. او باید از تیم برود یا خیر؟
او در مورد نزدیک شدن به عید و جابجایی بازیکنان و اینکه او به عنوان یک مربی بازیکنان زیادی جابجا می کند گفت: در مورد جابه‌جایی بازیکنان باید بگویم من هر کاری می‌کنم برای منافع باشگاه و مردم بوده است.می‌توانید از مدیرانی که با آنها کار کرده‌ام در مورد جابجایی بازیکنان بپرسید که من چطور عمل کردم.در مورد پژمان منتظری باید بگویم که من راضی به رفتن این بازیکن نبودم، اما مدیران خودشان قول و قرار گذاشته بودند و من بی خبرم بودم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =