رئیس فدراسیون درباره حق پخش تلویزیونی گفت: کسانی که می‌گویند پرداخت حق پخش فوتبال از سوی صدا و سیما غیرقانونی است، باید بدانند پس پخش بازی‌های لیگ هم از این به بعد غیرقانونی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت قرارداد کارلوس کروش و پیشنهاد های خارجی کروش گفت: کروش قرار است تا آخر هفته به تهران بیاید و باید برنامه هایمان را با او هماهنگ کنیم.
وی همچنین درباره پیشنهاد تیم کوئینز پارک رنجرز به کروش گفت:من چنین خبری را نشنیده ام و کروش با ما قرارداد دارد و طبق قرارداد ادامه می دهیم.
او همچنین درباره پیشنهاد فدراسیون به پاتریک کلایورت نیز گفت: از این موضوع خبر ندارم و اسم این مربی را تازه از شما می‌شنوم. ضمن اینکه وقتی ما مربی داریم، دیگر این صحبت‌ها بیهوده است.ما به هیچ عنوان به این مربی پیشنهاد ندادیم و مذاکره نکردیم.
او همچنین درباره پایان نام نویسی نامزدهای انتخابات کنفدراسیون آسیا و نائب ریسی او گفت: در حال حاضر در جریان نیستم و کنفدراسیون امروز تعطیل بود و باید تا دوشنبه صبر کنم تا این موضوع را پیگیری کنم.

رئیس فدراسیون همچنین درباره وضعیت مالی فدراسیون و غیر قانونی بودن حق پخش از دیدگاه وزیر ورزش گفت: شش سال این پول را می‌دهند، دیگر چه غیرقانونی است؟ اگر غیرقانونی است، ما هم دوباره اجازه پخش مستقیم لیگ برتر را نمی‌دهیم. اگر این پول غیرقانونی باشد، پس پخش مستقیم رقابت‌های لیگ برتر هم غیرقانونی است.
کفاشیان در پایان در مورد اینکه نتوانست مقابل خواسته مردم مبنی برعدم پخش زنده بازی‌ها مقاومت کند، افزود: ما هم آن موقع با تلویزیون توافق کردیم که قرار شد بازی‌ها پخش مستقیم شود. از این رو روی قول صدا و سیما حساب باز کرده‌ایم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    85 2
    چرا الکی تبلیغ اپلیکیش ایران گیت میکنید؟ هرروز مخاطبتون ریزش داره، علتش همین کارای مسخره هست، من ویندوزفون دارم و الان سه تا اپلیکیشن مجانی تلویزیون ایران روی موبایلم هست. پایین خبر رو بستید که کسی نظر نده، واقعا مسخره هست
  • محمد A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    8 12
    کی میشه تو بری تاریخ انقضا خیلی وقته تموم شده
  • رامین IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    1 0
    این نرم افزار ایران گیت یک نرم افزار کاملا مسخره هست. یه نرم افزار فقط موقع های حساس بدرد میخوره مثل پخش زنده فوتبال، که آن هم به علت ضعف در معماری نرم افزار هنگ میکنه و جوابگو نیس. مزخرفه