ونوس حسن کانلی بازیگر جوان سینمای ایران با فیلم «تا آمدن احمد» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او که سابقه بازی در تئاتر را دارد با این فیلم، وارد دنیای سینما شد. ونوس حسن کانلی درباره حضور در فیلم تا آمدن احمد به خبرآنلاین می گوید: «در روزهای آخر اردیبهشت امسال برای حضور در این کار، صحبت های لازم را انجام دادیم. بخشی از فیلمبرداری که جنگی بود، در شهرک دفاع مقدس انجام شد که البته من حضور نداشتم اما پس از آن برای فیلمبرداری به گناوه رفتیم.» او درباره نقشی که در این فیلم دارد، توضیح می دهد: «من نقش یک دختر جنوبی را دارم که در شرف ازدواج است و منتظر برادش که در جمعیت هلال احمر کار می کند. نقش این دختر به شدت درونگراست. سنگ صبوری است برای پدر و مادرش.»

او درباره اولین حضور سینمایی اش می گوید: «من 4 سال تئاتر کار کردم و این اولین کار حرفه ای سینمایی بود. بعد از فیلم تا آمدن احمد هم پیشنهاداتی به من رسیده و در اسفندماه دوربین یک کار جدید را شروع می کنم. پیشنهاد تله فیلم هم داشتم که آن را رد کردم. منتظر کارهای بهتری هستم. کار اولم در ژانر دفاع مقدس بود و امیدوارم در سایر ژانرها از جمله اجتماعی که با روحیه ام بیشتر سارگار است، حضور داشته باشم.»

ونوس حسن کانلی در پایان درباره اولین تجربه سینمایی اش می گوید: «باید بگویم که با گروه بسیار خوبی کار کردم. کار با آقای صادق صدیقی هم بسیار خوب بود. اصلا اذیت نشدم و احساس امنیت و آرامش داشتم. برای این فیلم خیلی زحمت کشیده شد. ساخت فیلم های دفاع مقدس سخت است. شعار فیلم ما این بود که انسانیت و نوع دوستی، فراتر از جغرافیاست و ما ایرانی ها جنگ طلب نیستیم و صلح دوستیم.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =