هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گفته بودم مشکل ما هدر رفتن موقعیت‌ها است ولی حالا شرایط تغییر کرده است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ فرناندو گابریل گفت: از پیروزی خیلی خوبی که به دست آوردیم و شادی هواداران بسیار خوشحالم. لخویا تیم متمول و مجهزی بود. مجموعه‌ای از بازیکنان گرانقیمت را در اختیار داشتند ولی پرسپولیس هم در یکی از بهترین روزهایش، یکی از بهترین بازی‌های خود را برابر لخویا انجام داد و اینبار از فرصت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده کردیم.
وی ادامه داد: قبل از این هم به شما گفتم، مشکل اصلی ما به ثمر نرسیدن موقعیت‌ها است. هم بدشانس بودیم و هم در زدن ضربات آخر به دقت بیشتری نیاز داشتیم و این مشکل در بازی با لخویا برطرف شد و حالا شرایط بهتری داریم. البته در همین بازی با لخویا خود من یک موقعیت خوب در نیمه اول داشتم که متاسفانه از دست رفت اما سعی کردم آن صحنه را جبران کنم که در این بین هواداران پر هیجان پرسپولیس هم خیلی کمک کردند تا به این پیروزی خوب برسیم.
هافبک بازی‌ساز سرخپوشان درباره تحسین عملکردش توسط کارشناسان و رسانه‌ها خاطرنشان کرد: خوشحالم که کارشناسان، رسانه‌ها، هواداران، سرمربی و باشگاه نظر مثبتی روی عملکرد من داشتند. من سعی کردم روی گل‌هایی که به ثمر رسید رد پایی از خودم به جا بگذارم تا بتوانم به تیم کمک کنم. البته اعتقاد دارم با یک بازی اتفاقی نیفتاده و مهم است که بتوانم در طول فصل خودم را نشان بدهم. البته قبل از بازی با لخویا هم به شما گفتم، 10 روز زمان می‌خواهم. خوشبختانه در آن بازی همه چیز خوب پیش رفت ولی هر چه بیشتر در تیم باشم، شناختم از بچه‌ها، حرکات آنها در زمین و انتظارات کادر فنی از خودم، بهتر می‌شود و در این صورت می‌توانم بهتر بازی کنم و امیدوارم کارآیی لازم را داشته باشم.
گابریل درباره بازی پیش رو برابر بنیادکار و نشستی که در باشگاه داشت، تصریح کرد: امروز با آقای نژاد فلاح دیدار داشتم و از برخوردی که شد بسیار خرسندم. برای پیگیری کارهای سفر خانواده‌ام آمده بودم که دیدم کارها انجام شده است. ملاقات خوبی داشتیم و صحبت‌های روحیه بخشی مطرح شد. تمام تلاش من هم این است که نظر کادر فنی را جلب کنم. برابر بنیادکار هم بازی سختی داریم ولی با بازیکنان خوبی که در اختیار تیم هستند و با توجه به برنامه‌های کادر فنی، می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =