ایسنا نوشت:

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه جریانات اصولگرا باید بر وحدت تکیه کنند گفت: اگر اختلافات میان اصولگرایان تشدید یابد بهره آن را دشمن می‌برد البته پاشنه آشیل جریانات سیاسی خارج نظام، مجلس دهم و مجلس خبرگان آینده است.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در ارزیابی از فعالیت جریان‌های سیاسی و احزاب با توجه به اینکه سال آینده انتخابات مجلس پیش رو است، گفت: به طور طبیعی در مباحث انتخاباتی کشور ما هرچه به زمان آن نزدیک تر می‌شویم هیجان حضور مردم نیز بیشتر می شود، دلیل آن هم این است که مردم ما نسبت به سرنوشت کشور حساس هستند.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد: بر همین اساس جریانات سیاسی موجود مانند اصولگرایی،‌اصلاح طلبی و یا هر جریان دیگری در مقطه نزدیک به انتخابات فعال می‌شوند و نشست های مختلفی را براساس اهدافی که دارند برگزار می کنند.

وی تاکید کرد: آنچه برای ما مهم است این که در شرایطی قرار داریم که گرفتار تحریم‌های اقتصادی و فشارهای سیاسی هستیم و جریانات مختلفی مانند داعش در اطراف ما به وجود آمده‌اند، در چنین شرایطی آنچه مهم است حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که از جمله آن مجلس آینده و خبرگان خواهد بود.

سالک همچنین اظهار کرد: درواقع پاشنه آشیل جریانات سیاسی خارج نظام مجلس دهم و مجلس خبرگان آینده است زیرا که با اهداف خاصی این حرکت پیش می‌رود.

وی ضمن تاکید بر هوشیاری جریانات اصولگرا بر داشتن اتحاد و وحدت گفت: سایر علاقمندان به کشور نیز باید با هوشیاری و با بصیرت به این موضوع نگاه کنند، درواقع تمامی جریانات اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و ... باید نسبت به گذشته خود نیز توجه داشته باشند.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان اظهار کرد: اگر تشدید اختلافات میان اصولگرایی یا تشدید اختلافات میان مجلس و دولت و از این قبیل وجود داشته باشد بهره آن را دشمن خواهد برد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =