۰ نفر
۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از رفتارهای جاسم کرار گفت:«ما رفتار کرار را تأیید نمی کنیم اما نمی توانیم که سر او را ببریم!»

شفقنا ورزشی نوشت:در پاسخ به این پرسش که چرا مقابل جاسم کرار کوتاه آمده اید، اظهار کرد: ما کوتاه نیامده ایم و او را تنبیه کرده‌ایم اما نخواستیم جریمه اش را اعلام کنیم. البته هر چیزی که به کرار گفته بودیم گوش داد. او از فدراسیون و باشگاه تشکر کرده و از داور بازی عذرخواهی کرده است.

وی ادامه داد: ویزای کرار به پایان رسیده و او اوایل هفته آینده به ایران بازمی گردد. من در رابطه با تنبیه او با کمیته انضباطی باشگاه صحبت کرده ام.مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارنظر برخی مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال توجه ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: اگر توجه به ما می شد محرومیت کرار را کم می کردند نه اینکه آن را افزایش دهند. من با کفاشیان درباره محرومیت او صحبت کردم باید فضا را بشکنیم و اجازه ندهیم که بداخلاقی در فوتبال ایجاد شود، باشگاه استقلال رفتار کرار را تأیید نمی کند بلکه او را تنبیه هم کرده است. ما اگر برخی مسائل را می گفتیم سنگ روی سنگ بند نمی شد. قطعا در پایان فصل تنبیه های در نظر گرفته شده برای او را اعلام خواهیم کرد.

افشارزاده در واکنش این پرسش که اگر از ابتدا با او برخورد می شد آیا کار به اینجا می‌کشید؟ تأکید کرد: ما با کرار برخورد کرده ایم اما نمی توانیم سر این بازیکن را ببریم. کرار از نظر فنی بازیکن خوبی است اما برخی مواقع عصبی می شود و در این شرایط اشکال‌هایی به رفتارش وارد است. اما او قول داده که دیگر مشکلی ایجاد نکند، البته بازیکنان تیم حریف هم از نقطه ضعف او استفاده می کنند.افشارزاده با تأکید بر اینکه نمی داند باشگاه استقلال و پرسپولیس این بار به فروش می روند یا خیر؟ گفت: دفعه قبل که این باشگاه ها به فروش نرفت، امیدوارم استقلال و پرسپولیس از وضعیت بحرانی خارج شوند چراکه ضربه می خورند باید تلاش شود که قبل از آغاز سال جدید این واگذاری اتفاق بیفتد.

وی در واکنش به انتشار خبری مبنی بر کناره گیری اش از مدیرعاملی باشگاه استقلال تأکید کرد: من در بحرانی ترین شرایط استقلال به این باشگاه آمدم، اکنون بحران فروکش کرده است و به هیچ عنوان استعفایی نداده ام و با قدرت به کارم ادامه می دهم. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    48 36
    چطور میتونید سر کیروش رو صرفا به جرم اجنبی بودن ببرید ولی سر اجنبی بی سر و پای عراقی رو که نون این مملکت رو میخوره ولی چشم تو چشم به این کشور توهین میکنه نمیتونید ببرید؟
    • محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
      28 9
      شما الان دقيقا مشکلت با کيه؟
    • کبلائی A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
      12 5
      نمیخواد سرش ببرید...اخراجش کنید و یا حداقل 40 درصد قرادادش جریمه کنید.....این فرافکنی ها یعنی چی ؟.
  • بی نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    14 4
    آقای افشارزاده بهتر بود قبل از هرگونه اظهار نظری به آن فیلم مسابقه جنجالی نگاه میکردند که چگونه آقای کرار در تبریز و در باشگاه تراکتورسازی تبریز تماشاگران تبریزی را تشویق میکرد تا صندلی ها را از جا کنده و به زمین پرت کند .حالا هم به خودش وقلعه نوعی و دیگر جامعه ورزشی ایران را مسخره حطاب میکند.