خراسان نوشت:

سوم اسفند جاري، اعضاي يک خانواده با مراجعه به پليس آگاهي از گم شدن پسر ۸ ساله خود خبر دادند. آنان گفتند فرزندمان ظهر که از مدرسه بيرون آمده، ديگر به منزل بازنگشته است.

۲ روز بعد از اين ماجرا، يکي از اولياي همان مدرسه در طبرسي شمالي مشهد که در جريان گم شدن يکي از دانش آموزان قرار گرفته بود در تماس با پليس گفت: روز يکشنبه گذشته وقتي براي بردن فرزندم به مدرسه رفتم، مرد جواني را ديدم که دست پسري را گرفته بود و قصد داشت او را با خودش ببرد اما پسر خردسال مي گفت: «دايي من نمي آيم!»

با اظهارات اين زن بلافاصله مأموران انتظامي ماجرا را به قاضي ويژه قتل عمد اعلام کردند. دقايقي بعد کارآگاهان با کسب دستور قضايي، دايي پسر خردسال را دستگير کردند و به پليس آگاهي انتقال دادند. اين مرد ۲۸ ساله گفت: به خاطر اختلافات خانوادگي که برخي از بستگانم باعث ايجاد آن شده اند همسرم مرا رها کرد، من هم تصميم به قتل خواهرزاده ام گرفتم و او را کنار رودخانه و زمين هاي کشاورزي خفه و جسدش را دفن کردم.

اين گزارش حاکي است: با حضور شبانه قاضي سيدجواد حسيني در محل مورد ادعاي متهم، جسد کودک از زير خاک ها بيرون آورده شد. بررسي هاي بيشتر در اين باره همچنان ادامه دارد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    59 1
    به کجا داریم میریم ما؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    عجب