۹ نفر
۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۵

خراسان نوشت:

شب چهارشنبه گذشته وقتي تماس هاي تلفني پدر «احسان» (جواني که به خاطر گذراندن خدمت سربازي در مشهد زندگي مي کرد) بدون پاسخ ماند وي با نگراني از يکي از بستگانش خواست تا به آپارتمان محل سکونت پسرش در بولوار نبوت مشهد برود و از حال او جويا شود.

ساعتي بعد وقتي آن مرد به محل سکونت احسان رسيد در آپارتمان را بسته ديد و درحالي که به شدت مضطرب شده بود با آتش نشاني تماس گرفت. دقايقي بعد وقتي ماموران امداد و نجات آتش نشاني قفل واحد آپارتماني را گشودند با صحنه اي وحشتناک روبه رو شدند.

جسد زن 23ساله اي که دچار کبودي نعشي شده بود درحالي داخل اتاق قرار داشت که نامزد وي نيز با دستاني خون آلود و بي حرکت روي زمين افتاده و شيرگاز نيز باز بود. ماموران آتش نشاني با مشاهده اين صحنه و تماس با اورژانس بلافاصله مرد 25ساله را که هنوز نفس مي کشيد به بيمارستان منتقل کردند و ماجراي مرگ مشکوک زن جوان را نيز به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند.

پاسي از شب گذشته بود که قاضي سيد جواد حسيني به همراه عوامل بررسي صحنه جرم و پزشک قانوني ، عازم محل حادثه شد. خون زيادي داخل يک سيني ريخته بود که چاقو و تيغي نيز داخل آن قرار داشت و 2 بطري خالي دلستر نيز کف اتاق وجود داشت.

به دستور مقام قضايي جسد زن جوان که هيچ گونه آثار و علايم ظاهري ناشي از ضرب و جرح روي پيکرش وجود نداشت براي انجام معاينات به پزشکي قانوني حمل شد و بدين ترتيب با حضور قاضي حسيني در مرکز درماني، تحقيقات از مرد جوان ادامه يافت.

وي که سعي مي کرد با تمارض از پاسخگويي به سوالات قاضي طفره برود در نهايت ناچار به اعتراف شد و گفت: حدود ساعت 23 شب بود که همسرم با هواپيما از بندرعباس به مشهد آمد، اما ساعتي بعد به خاطر مسائل خانوادگي مشاجره‌اي بين ما شروع شد که من يک سيلي به صورت او زدم. همسرم با اين ضربه به زمين خورد و بي حرکت ماند. من روز بعد هم سرکار نرفتم و تصميم به خودکشي گرفتم اين درحالي بود که جسد همسرم را روي تشک گذاشتم و کنار او ماندم. تا اين که شير گاز را باز گذاشتم و ساعدم را با تيغ بريدم.

 متهم به قتل در حالي اين سخنان را بر زبان مي راند که رگ دستش را نبريده بود اما به خاطر خراش سطحي که روي ساعد دستانش ايجاد کرده، خون زيادي از آن جاري شده بود.ولي ماجراي اين پرونده از آن جا پيچيده تر شد که پزشک قانوني علت دقيق مرگ زن جوان را تحت آزمايش اعلام کرد و سپس مرد جوان در اظهاراتي متناقض به قاضي شعبه 811 ناحيه 8 دادسراي مشهد گفت: من تعداد زيادي قرص به او خوراندم که بيهوش شد و ديگر حرکت نکرد.

بنابراين گزارش، به دستور قاضي ويژه قتل عمد، مرد جوان با صدور دستور بازداشت موقت در اختيار کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي قرار گرفت تا بررسي هاي بيشتري درباره ادعاهاي وي و همچنين روشن شدن زواياي پنهان اين پرونده جنايي انجام شود.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =