درخشان می گوید تیمش رفته رفته دارد به روزهای اوج بازمی گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی پرسپولیس در حاشیه مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:«رفته رفته داریم به روزهای اوج خودمان بر می گردیم.تیم ما متحول شده است.امروز فیلم بازی بنیادکار و النصر به دست ما می‌رسد و من نقاط قوت و ضعف بنیادکار ازبکستان را بررسی می‌کنم. می‌د انم که بنیادکار تیم خوب و قوی است که توانسته است از النصر در عربستان امتیاز بگیرد. ما با بنیادکار در امارات بازی کردیم، ولی این تیم نسبت به آن بازی قوی‌تر شده. چند بازیکن ملی به این تیم اضافه شده است.»

او درباره بازی با بنیاد کار هم گفت:«در این بازی دنبال برنده شدن هستیم البته نمی توانیم ریسک کنیم چون تیم های ازبکستانی همیشه خطرناک هستند.فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ولی سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم.»

خبرنگاری از او درباره حضور پیشکسوتان در بازی با لخویا سوال کرد که درخشان این واکنش را نشان داد:«من از همه پیشکسوتان تشکر می‌کنم که به تیم ما روحیه دادند و با حضور در رختکن و ورزشگاه اعتماد به نفس بازیکنان را بالا بردند.»

سرمربی پرسپولیس درباره درگیری علی عسگر و کفشگری در رختکن  هم حرف زد و گفت:« فوتبال ورزشی پر برخورد است و شما مطمئن باشید که حرکات این دو جدی نبوده است و تنها این صحبت‌ها تمرکز تیم ما را بر هم می‌ریزد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =