عابدزاده در سال‌های گذشته و در تمام رأی‌گیری‌ها با اختلاف محبوبترین چهره فوتبال ایران می‌شد و دوشنبه شب کریمی جوان‌تر توانست از عقاب محبوب پرسپولیسی سبقت بگیرد.

حبیب افتخاری:فردای رأی‌گیری هم آنها در کنار یکدیگر به تماشای بازی پرسپولیس و لخویا نشستند. به همین بهانه سر صحبت را با عابدزاده باز کردیم. 

دوشنبه شب كه رأي‌گيري محبوبترين پرسپوليسي آغاز شد، چه احساس داشتي؟ 
من از 18 سالگي عادت كرده‌ام ساعت 10، 11 شب بخوابم و اين عادت در زندگي من و خانواده‌ام نهادينه شده است. قبل از اينكه برنامه 90 شروع شود، كمي خوابم گرفت و خوابيدم. كاش برنامه 90 را زودتر شروع كنند، برنامه كه نبايد براي شب‌كارها باشد، خيلي‌ها ساعت 6 صبح بايد بروند سر كار و نمي‌توانند كمتر از 6، 7 ساعت بخوابند و به همين علت برايشان سخت مي‌شود اين برنامه را ببينند.

وقتي شنيدي علي كريمي اول شده، تعجب نكردي؟ 
خوشحال هم شدم، همه ما پرسپوليسي هستيم، من و علي نداريم. براي كريمي خوشحالم. اگر مهدوي‌كيا، باقري و ساير بچه‌ها هم اول شوند، باعث خوشحالي همه ماست.

چه شد براي تماشاي بازي پرسپوليس و لخويا رفتي استاديوم آزادي؟ 
آقاي نژاد‌فلاح دعوتم كرد و گفت مي‌آييد ورزشگاه؟ كه عرض كردم چرا نيايم؟ بازي پرسپوليس است آن هم با يكي از تيم‌هاي حوزه خليج‌فارس و فوتبال ناب پرسپوليس باعث شد لذت ببرم، حقيقتاً دلم براي پرسپوليس زلزله تنگ شده بود و مثل همه مردم خيلي خوشحال شدم. تيم‌مان پس از مدت‌ها سراسر حمله بود و در بسياري از لحظات جريان بازي اصطلاحاً بوي گل مي‌داد.

چه عاملي باعث شده بود پرسپوليس اينقدر تحول مثبت پيدا كند؟
خوشبختانه همه اعضاي تيم از اهميت اين بازي و از دل مردم خبر داشتند و با اتحاد در كنار يكديگر نهايت تلاش‌شان را انجام دادند و حاصل آن يك بازي قشنگ، به ثمر رسيدن 3 گل و البته از دست رفتن چند گل ديگر شد. اميدوارم پرسپوليس در بازي‌هاي آتي نيز چنين عملكردي داشته باشد و اعضاي تيم بدانند اگر چند بازي پشت سر هم‌ چنين عملكردي داشته باشند، مردم تمام سكوهاي ورزشگاه آزادي را به تسخير خود درمي‌آورند.

برخورد مردم با پيشكسوت پرسپوليس، احمدرضا عابدزاده چطور بود؟
مردم كه سال‌هاست لطف دارند و آدم را شرمنده محبت‌شان مي‌كنند. من مخلص هموطنانم هستم و از آنها سپاسگزارم كه عليرغم گذشت سال‌ها از زمان بازيگري همچنان محبت دارند و اينقدر قدردان هستند. سه‌شنبه در ورزشگاه هم تشويق كردند و هم مي‌گفتند سر بازي‌هاي بعدي هم بيا چون پاقدمت براي پرسپوليس خوب بود.

پرسپوليس مي‌تواند در ليگ برتر چنين فوتبالي ارائه كند؟
چرا نتواند؟ فكر نكنيد لخويا از تيم‌هاي ليگي ضعيف‌تر است. بچه‌هاي ما بايد همين تلاش و انگيزه را در ليگ حفظ كنند و مطمئن باشند حاصل زحمات‌شان را مي‌گيرند و مردم هم دعايشان مي‌كنند.

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =