آیت‌الله محسن اراکی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در نشست «بررسی و شناخت جریان‌های افراطی شیعه و سنی به افشای بخشی از پشت پرده فعالیت‌های فرقه شیرازی‌ها پرداخت.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بخشی از سخنان خود با اشاره به تلاش فرقه شیرازی‌ها برای ترویج قمه زنی در جهان اظهار داشت: می‌گویند شما به این انقلابی‌ها نگاه نکنید، اینها که شیعه نیستند، اگر تو شیعه حسینی هستی باید قمه بزنی، چه چیزی است که تنها سینه می‌زنی و گریه می‌کنی؟ جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

در حالی که برخی رسانه‌ها از نامه‌ای 100 امضایی با مضمون انتقاد از رئیس جمهوری خبر داده‌اند، نشانی از اسامی امضا کنندگان  در دست نیست.روز دوشنبه و در آستانه سفر رئیس جمهوری به استان قم، دو خبرگزاری نزدیک به اصولگرایان، متن نامه‌ای حاوی انتقاد از ادبیات رئیس جمهوری و شیوه مواجهه وی با منتقدان منتشر کردند. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

وزیر اطلاع رسانی سابق مصر گفت : هزینه ای که برای فیلم اعدام بیست و یک قبطی مصر، صرف شد، بیش از ده میلیون دلار بود. اظهارات وزیر اطلاع رسانی مصر را اینجا ببینید.

نمایندگان انصارالله یمن در دیدار با نمایندگان پارلمان روسیه در مسکو از آنان خواستند جنبش انصارالله را به رسمیت بشناسند. مقامات جنبش گروه انصارالله در دیدار و گفتگو با رهبران مسکو وعده دادند در ازای اینکه روسیه این گروه را به رسمیت بشناسد آنان نیز قراردادهای پر سودی را با این کشور منعقد خواهند کرد.جزئیات خبر را اینجا ببینید.

اگرچه تلفن‌های هوشمند هر روز شباهت بیشتری به رایانه‌های خانگی پیدا می‌کنند و گاهی کارایی بیشتری از یک تبلت یا رایانه دارند اما برای کسانی که برای انجام کارهای روزانه به صفحه نمایش بزرگتری احتیاج دارند، داشتن یک تبلت امری ضروری است.بارزترین تفاوت بین انواع مختلف تبلت‌ها در بازار، سیستم عامل آن‌هاست، سه سیستم عامل iOS، اندروید و ویندوز اصلی‌ترین این سیستم‌ها هستند. جزئیات خبر را اینجا ببینید.

/212 23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =