۰ نفر
۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷

هادی نوروزی که در سمت راست خط حمله پرسپولیس به میدان می رفت، نمایش مقتدرانه ای داشت و در پایان از سوی ناظران بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

مهام نیوز نوشت:نوروزی درباره بازی با لخویا گفت: شرایط این دیدار با بازی هایی که در لیگ انجام می دهیم کاملا متفاوت است. در لیگ ایران، اکثر تیم ها مقابل پرسپولیس کاملا فشرده بازی می کنند تا از دریافت گل جلوگیری کنند در صورتی که تیمی مثل لخویا آمده بود مقابل مان فوتبال واقعی را نشان دهد. از این رو، هم بازی خیلی قشنگ و جذاب شد و هم اینکه توانستیم گل های موثری وارد دروازه حریف کنیم.

نوروزی اضافه کرد: در نیمه اول، همه چیز متعادل پیش رفت هرچند در همین نیمه هم دو موقعیت خطرناک داشتیم که از دست دادیم. بین دو نیمه و در رختکن، صحبت هایی از سوی کادرفنی با بازیکنان انجام شد تا روحیه مان چند برابر شده و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنیم. این بود که در نیمه دوم کاملا تهاجمی شدیم و توانستیم سه گل وارد دروازه حریف کنیم. البته اگر کمی دقت می کردیم، حداقل سه گل دیگر هم به آنها می زدیم تا یک جشن درست و حسابی بگیریم ولی همین که شرمنده مردم نشدیم، یک دنیا ارزش دارد.

نوروزی راجع به گل زیبایی که به ثمر رساند نیز افزود: این گل، یک کار گروهی و منسجم در خط حمله بود. گابریل از سمت چپ فرار کرد و توپ را به طارمی پاس داد. طارمی هم با یک کار تکنیکی زیبا، مدافعان حریف را غافلگیر کرد. همان لحظه از پشت دفاع لخویا حرکت کردم و در موقعیت تک به تک، توپ را وارد دروازه حریف کردم. گل زیبایی بود که آن را تقدیم به هواداران پرسپولیس می کنم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =