سرمربی استقلال از کرار جاسم انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: «خوشحالم که سازمان لیگ همه جور همکاری با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا انجام می دهد. ولی سال قبل برای بازی ما با بوریرام این همکاری را نکردند.»
او در مورد وضعیت استقلال گفت: «حفظ کردن تیم در این شرایط کار سختی است. شرایط خوبی داریم اما در تبریز خوب بازی نکردیم.» قلعه نویی در مورد مصاحبه کرار جاسم هم گفت: «او نمی تواند برای باشگاه استقلال تعیین تکلیف کند. بازیکن باید در حد بازیکن حرف بزند. مردم خیلی چیزها را می بینند. جو سازی بازیکنانی که از استقلال رفته اند را می فهمند. قانون می گوید وقتی یک حکم اعلام شده، بعد از اعتراض باید کم شود ولی اینجا اضافه می کنند.»

سرمربی استقلال در مورد مشکلات مالی استقلال که باعث شده بیک زاده به تمرین نرود گفت: «ما مشکلات مالی داریم ولی این مسائل را بروز نمی دهیم. امروز به نظر جویباری گفتم پیگیری کند که بیک زاده کجاست و چرا به تمرین نیامده.»
او در مورد شکایتش از عادل فردوسی پور هم گفت: «وکیل من در این مورد پیگیری کرده و شکایت ما را به دادگاه برده است. هر کسی باید حد و حدود خودش را بداند. اگر لازم باشد خودم هم برای ارائه توضیحات به دادگاه می روم.»

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =