ایسنا نوشت:

مخالفان سوری گزارش دادند، داعش دو مدرسه برای آموزش زبان انگلیسی به فرزندان اعضای خارجی و غیر عرب خود در شهر "الرقه" سوریه افتتاح کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی العربیه، مخالفان سوری اعلام کردند: دفتر آموزش وابسته به گروه تروریستی داعش در سوریه دو مدرسه جدید در شهر "الرقه" افتتاح کرده است.

بنا به گفته مخالفان سوری در این دو مدرسه با نام‌های "عایشه" ویژه دانش آموزان دختر و "ابومصعب الزرقاوی" ویژه دانش آموزان پسر، زبان انگلیسی به کودکان غیر عرب زبان 6 تا 14 ساله اعضای خارجی این گروه تروریستی آموزش داده می‌شود.

منابع سوری افزودند: در این دو مدرسه، مباحثی از فقه و نیز واحد درسی با عنوان‌ "بسیج جهادی" آموزش داده می‌شود. همچنین درس ریاضی به زبان انگلیسی، قرآن به زبان عربی و نیز زبان‌های عربی و انگلیسی تدریس می‌شوند.

این منابع افزودند: داعش ضمن انتشار آگهی استخدام معلم تمام وقت و نیمه وقت برای این دو مدرسه از والدین دعوت کرده کودکان خود را به این مدارس بیاورند.

گفتنی است داعش همزمان با آغاز فصل جدید مدارس، دستوراتی مبنی بر حذف تدریس زبان انگلیسی از کلاس اول تا چهارم صادر و همچنین تاریخ و فلسفه را از لیست درون مدارس مناطق تحت اشغال خود حذف کرد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =