علی کریمی از نگاه بینندگان برنامه نود به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سوال این هفته برنامه نود، در مورد محبوب ترین بازیكن دو دهه اخیر پرسپولیس بود. عادل فردوسی پور نام كریم باقری، علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علی كریمی و مهدی مهدوی كیا را به عنوان 5 گزینه مطرح كرده بود كه در این نظرسنجی علی كریمی با 28 درصد آرا، بیشترین رای را به خود اختصاص داد. 

عادل فردوسی پور در توضیح این نظرسنجی گفت: قرار است ما محبوب ترین بازیکن ایرانی را انتخاب کنیم به همین خاطر طی سه شب محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس، استقلال، و سایر بازیکنان را انتخاب خواهیم کرد که امشب نوبت پرسپولیس است. با کلی تحقیق به این ۵ گزینه از پرسپولیس رسیدیم که در این بین افشین پیروانی با ۱۱ سال سابقه کاپیتانی پرسپولیس و رضا شاهرودی هم خیلی نزدیک بودند و می توانستند قرار بگیرند. بازیکنانی چون بهروز رهبری فرد، ادموند بزیک و محسن خلیلی و حمید استیلی هم از پرسپولیس بودند که محبوب بودند و نشد در بین گزیه ها قرار بگیرند. بازیکنان چون فرشاد پیوس و مجتبی محرمی هم چون در این دو دهه در سطح اول فوتبال نبودند در نظرسنجی قرار نگرفتند.

او ادامه داد: برای استقلال ما خودمان ۲ گزینه که محبوبیتشان نیازی به اثبات ندارد یعنی علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی را از قبل انتخاب کرده ایم و برای انتخاب سایر گزیه در سایت نظرسنجی قرار داده ایم. از بین اسامی ۱۵ بازیکنی که در سایت قرار دارند با کمک مخاطبان سایر گزینه های نظرسنجی را انتخاب می کنیم. در نهایت یک شب نیز تا پایان فصل به نظرسنجی گزینه های غیر پرسپولیسی و استقلالی اختصاص می دهیم و در آن از میان بازیکنانی چون جواد نکونام، محرم نویدکیا، رضا قوچان نژاد، خداداد عزیزی و ... محبوب ترین بازیکن را انتخاب می کنیم تا به نظرسنجی نهایی راه پیدا کند و محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر را مشخص کنیم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =