اعتراض نماینده سبزوار به وضعیت فرودگاه شهر؛ یا فرودگاه را تعطیل کنید یا هواپیمایی آسمان منحل شود!

ایسنا نوشت:

نماینده مردم سبزوار گفت: وزارت راه و شهرسازی یا شرکت آسمان را منحل کند یا فرودگاه بین‌المللی سبزوار را تعطیل کند تا مردم از بلاتکلیفی خلاص شوند.

محمدرضا محسنی ثانی در تذکری شفاهی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: به بی‌مهری ها و کم توجهی‌های برخی مسئولان که به حقوق ، وقت و مشکلات مردم بی توجه‌اند تذکر دارم.

وی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی خاطی که متاسفانه نظارتی هم بر عملکرد این شرکت‌ها از جمله شرکت هواپیمایی آسمان نمی‌شود، در ابتدای تحریم‌ها 6 پرواز انجام می داد اما این تعداد به یک پرواز کاهش یافته است، وزارت راه و شهرسازی یا این شرکت را منحل کند یا فرودگاه بین‌المللی سبزوار را تعطیل کند تا مردم از بلاتکلیفی خلاص شوند.

نماینده مردم سبزوار با یادآوری درخواست وزارت نیرو برای آبرسانی به یکی از مناطق حوزه انتخابیه‌اش گفت: در آستانه سال جدید قرار گرفته‌ایم ولی همچنان مشکلات عظیم آبرسانی به شهر شوشتمل باقی مانده است، از وزیر نیرو می خواهم به تعهدات داده شده عمل شود.

محسنی ثانی با اشاره به تعداد مسکن مهر واگذار نشده به مالکان این مسکن گفت: 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر به دلیل فقدان فاضلاب چندین سال است که تحویل مردم داده نشده است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    9 2
    به نظر من پیشنهاد دوم این نماینده منطقی تر و عملی تر است. فرودگاه های بدون توجیه اقتصادی مانند سبزوار فراوان داریم که باید تعطیل شوند تا بار عملکرد غیراقتصادی آنها از دوش اقتصاد برداشته شود. این منطقه گرایی بدون توجیه نمایندگانی از این دست کلی هزینه روی دست مملکت می گذارد.
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    4 2
    شهر ششتمد درست است خبرانلاين
  • بی نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    3 2
    شوشتمل نه ششتمد درسته
  • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    12 0
    دوباره نزدیک انتخابات شده دارن خودشون رو نشون میدن
  • بی نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    12 2
    بله؟؟؟؟؟شرکت آسمان رو تعطیل کنند چون به شهر شما فقط یه پرواز داره؟؟؟خداااایااااااکیا تو این مجلس دارن برای این مملکت تصمیم گیری میکنندیعنی آی کیو دارن در حد جلبکخوب مرد مومن مگه شرکت هواپیمایی دیوانست که وقتی ظرفیت پرواز تکمیل نمیشه پرواز بذاره؟بیاد یه هواپیمای خالی رو بلند کنه و پول سوخت و خلبان و پرسنل و هزار جور هزینه دیگه رو متحمل بشه که تو خوشت بیاد؟مطمئن باش اگه سبزه وار ظرفیت مسافریش بیشتر از یه پرواز بود هیچ شرکت هوایی از پول بدش نمیاد و میومد براش پرواز میذاشت...در ضمن حالا چرا این وسط فقط گیر دادی به آسمان؟مثلا ایران ایر نمیتونه از سبزه وار پرواز کنه؟
  • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    7 0
    چه کاریه هردو منحل بشوند. دال بده
  • سعید IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    4 2
    اسم شهره ششتمد هستش
  • احسان A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    5 1
    جان جدت تو یکی اعتراض نکن