ایسنا نوشت:

نایب رییس کمیسون امنیت ملی مجلس با اشاره به سالگرد دستگیری عبدالمالک ریگی در خصوص عملکرد وزارات اطلاعات در این زمینه گفت: عملکرد دوستان وزارت اطلاعات حاکی از بلوغ حرفه ای این افراد است.

منصور حقیقت‌پور ‌ گفت: تحقیقات، کشف، دستگیری، محاکمه و اعدام ریگی کار بی سابقه ای بود و امیدوارم که سایه اقتدار امنیتی برای تامین امنیت کشور پیش برود و مردم ایران در سرزمین ایران امن ترین زندگی را داشته باشند.

نایب رییس کمیسون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات اخیر وزارت اطلاعات و دستگیری اشرار و تروریستها گفت: دستگیری این افراد و کشف مقادیر قابل توجهی از مهمات و سلاح بیانگر بیداری و آگاهی نیروهای اطلاعاتی کشورمان است و جای تقدیر و تشکر از این سربازان گمنام امام زمان دارد.

او با تاکید بر اینکه گمان نکنید که این دستگیری‌ها در همین اندازه تمام می شود گفت: این دستگیری ها باعث شده تا سر نخ‌های جدیدی به دست بیاید و انشالله بقیه تروریستها و اشرار نیز به دنبال اطلاعاتی که از این اشرار به دست می آید، دستگیر خواهند شد.

حقیقت پور با تاکید بر اینکه دستگیری این افراد آثار روحی روانی بسیار خوبی بر داخل و آثار روحی روانی بسیار بدی بر اشرار بر جای خواهد گذاشت گفت: تمام ترورها زیر دست این افراد بوده و اکنون که این افراد دستگیر شده اند، می‌توان ادعا کرد که سرگروه و مغز خرابکاری‌ها در کشورمان از بین رفته است.

او با تاکید بر اینکه هرگز گمان نکنید که امنیت امری صد درصدی است گفت: آنچه ما دنبال آن هستیم امنیت نسبی و امنیت مناسب است و قطعا این اقدامات کمک می‌کند بتوانیم امنیت و آرامش را برای مردم و کشور تامین کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت کامل و جامع از عملکرد وزارت اطلاعات گفت: کمیسیون امنیت ملی به عنوان کمیسیون تخصصی تمام سعی خود را در حمایت از وزارت اطلاعات به کار خواهد گرفت.

او گفت: هم از نظر تقنینی و هم از نظر بودجه‌ای، نظارتی و حمایتی می‌توانیم در خدمت برادران وزارت اطلاعات باشیم، اگر هم آقای علوی را به کمیسیون امنیت ملی دعوت کرده‌ایم، خواسته ایم که از ایشان تقدیر کنیم و البته این موضوع منافاتی هم با همکاری ندارد، البته شاید در بخشی از عملکردها ایرادی هم وجود داشته باشد، اشکالی ندارد که وزیر به مجلس دعوت شود و رفع ابهام بشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اگر رعایت اخلاق اسلامی و مروت و جوانمردی در نقدهایمان باشد، دعوت از وزیر هیچ ایرادی ندارد، اما اشکال زمانی است که بخواهیم از جاده انصاف خارج شویم و قصد تخریب یا زیر سوال بردن عملکردها را داشته باشیم.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401622

برچسب‌ها