مرکز توسعه تجارت الکترونیک قصد دارد تا هم راستا با استفاده از تجارب موفق دنیا، دوشنبه بازار اینترنتی ایرانی را از سال جاری اجرا کند.

" مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران " قصد دارد تا در راستای شناخت بیشتر و کمک به توسعه  تجارت الکترونیک درنیمه  اسفند ماه "دومین جشنواره خرید اینترنتی با عنوان دوشنبه بازار اینترنتی "، برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیک، با توجه به گسترش فضاهای خریدهای اینترنتی و البته الزام محمد نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت به  استفاده هر چه بیشتر از فضاهای اینترنتی برای خریدهای ارزان ، دومین جشنوراه خریدهای اینترنتی  با رویکرد دوشنبه بازار اینترنتی را برگزار کند.

این مرکز در راستای  گسترش تجارت الکترونیک در کشور  قصد دارد تا دومین جشنواره  خرید اینترنتی را  رویکردی نو اجرا کند. این مرکز با گرد هم آوری کسب و کارهای اینترنتی ضمن ایجاد فضای امن برای خرید مردم و ترغیب خرید اینترنتی در قالب جشنواره خریدهای اینترنتی  قصد دارد تا به معرفی بهترین کسب و کارهای اینترنتی، بهترین نظر دهی از خریدهای انجام شده اینترنتی، بیشترین خرید اینترنتی ، پیرترین و جوانترین خریدار اینترنتی ؛ جذاب ترین نظر خریدار، 10 خرید نخست اینترنتی و... هدایای را اعطا کند.

مرکز توسعه تجارت الکترونیک قصد دارد تا هم راستا با استفاده از تجارب موفق دنیا در برگزاری فستیوال هایCyber Monday؛ دوشنبه بازار اینترنتی ایرانی را از سال جاری اجرا کند. بر این اساس کسب و کارهای اینترنتی در قالب" دوشنبه بازار اینترنتی ایرانی" ، اجناس خود را با ارائه تخفیفات ویژه به فروش خواهند رساند.

به همین منظور شرکت های خرید و فروش اینترنتی، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و علاقه مندان در حوزه تجارت الکترونیک می توانند با حضور در سایتeshopfest.ir   آمادگی خود را برای حضور در این جشنواره  اعلام کنند.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =