فرهاد کاظمی از عقاب آسیا خواست تا به پسرش روحیه بدهد و در دنیای فوتبال به او کمک کند.

مهام نیوز نوشت:علی لطیفی که سرمربی راه آهن بود نتوانست ارتباط خوبی با امیر عابدزاده برقرار کند و از او به خوبی بازی بگیرد.

البته عابدزاده ی جوان هم خوب کار نکرد و خلاصه راه آهن به ته جدول چسبید اما با آمدن فرهاد کاظمی شرایط عوض شد و این مربی با تجربه سعی کرد از روش دیگری برای روحیه دادن به امیر عابدزاده استفاده کند.
کاظمی قبل از بازی روز جمعه راه آهن مقابل پدیده ی مشهد به احمدرضا عابدزاده زنگ زد و از او خواست به اردوی راه آهن برود و روحیه ی پسرش را بالا ببرد.

کاظمی از عقاب آسیا خواست به او و البته به پسر خودش کمک کند که احمدرضا هم این کار را کرد و جالب اینکه امیر عابدزاده با راهنمایی های پدرش بعد از هفته ها کلین شیت کرد و توانست دروازه ی راه آهن را مقابل پدیده بسته نگه دارد.

راه آهنی ها که در نیم فصل دوم فقط و فقط باخته بودند در نهایت با گل عادل کلاه کج بازی را یک بر صفر بردند تا به آینده و بقاء در لیگ امیدوار شوند اما در این پیروزی انصافا نباید از نقش ویژه ی فرهاد کامی بی تفاوت گذشت. او که می دانشت در کوتاه مدت نمی تواند از نظر فنی کار خاصی صورت دهد، روی مسائل روحی روانی شاگردانش کار کرد و با هر ترفندی که بود احمدرضا عابدزاده را هم به اردوی تیمش کشاند تا راه آهنی متفاوتی را مقابل پدیده شاهد باشیم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =