بانک ایران زمین: توقیف اموالمان صحت ندارد/ حق شکایت از وکیلی که اکاذیب منتشر کرده محفوظ است

ایلنا نوشت:

متن جوابیه بانک ایران زمین به خبر توقیف اموال این بانک در رسانه‌ها به شرح زیر است:

متعاقب بروز اختلاف فی مابین این بانک و شرکت توسعه تجارت بین الملل زرین پرشیا و حصول سازش فیمابین طرفین که مورد تأئید آقای محمدرضا بوذری، وکیل شرکت مذکور نیز قرار گرفته است، گزارش اصلاحی تنظیم و مقرر گردید در سه مرحله نسبت به اجرای کامل متن گزارش اصلاحی صادره از شعبه 19 دادگاه حقوقی تهران اقدام شود.

مراحل اول و دوم آن بصورت کامل اجرا گردید و برای اجرای مرحله سوم، توسط شعبه مذکور اخطاریه صادر و نهایتاً در تاریخ 2/12/93 منجر به تنظیم صورتجلسه جهت اجرای مرحله سوم گزارش اصلاحی شد، که اقدامات لازم در جهت اجرای آن در دست انجام می باشد.

لذا ملاحظه می گرددد بر خلاف آنچه در خبرها آمده، اساساً حکم یا دستوری مبنی بر توقیف اموال این بانک صادر نشده و خبر مذکور واقعیت نداشته و کذب محض است.

ضمناً از آنجا که انتشار گسترده خبر مذکور که از مصادیق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است، می تواند خسارات مادی و معنوی فراوانی را به این بانک تحمیل نماید، این بانک حق خویش را جهت مراجعه به مراجع قضائی ذیصلاح و مراجع انتظامی و از جمله دادسرای انتظامی کانون وکلای دادگستری علیه آقای محمد رضا بوذری و شخص یا اشخاص دیگری که به نحوی از انحاء در تولید و انتشار خبر غیر واقعی مذکور تحت هر عنوان مداخله داشته اند، برای خود محفوظ می دارد.

بانک ایران زمین

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ممد آقا A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    1 1
    یکی بگه تو این بانکها چه خبره؟؟؟؟؟؟؟