امروز در بین اعضای دولت انسجام و همبستگی کم سابقه‌ای وجود دارد. وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت امنیت در حوزه‌های اقتصادی گفت: امنیت پایدار در حوزه اقتصاد می‌تواند موجب شکوفایی اقتصاد شود.

 

به گزارش نسیم حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه همایش اقتصاد مقاومت در روابط منطقه‌ای با تاکید بر نقش استانداران و سفرا در جمع خبرنگاران گفت: امروز در بین اعضای دولت جمهوری اسلامی ایران انسجام و همبستگی کم سابقه‌ای وجود دارد.

او با بیان این مطلب که وقتی اراده دولتمردان با هم گره می‌خورد می‌تواند یک محصول جمعی سازنده و ارزشمند را برای نظام و کشور فراهم کند گفت: وزارت کشور متولی کلان اداره امور داخلی کشور است و وزارت امور خارجه به عنوان متولی دیپلماسی، وزارت اقتصاد و دارای، وزارت صنعت ومعدن و اطاق بازرگانی به عنوان نماد اراده بخش خصوصی و وزارت اطلاعات به عنوان متولی اداره امنیت وقتی در یک جا جمع می‌شوند و بستر را برای تحول سازنده کشورهای منطقه آن هم با حضور سفرای کشورها در ایران و نیز سفرای ایران در این کشورها و همچنین استانداران برگزار می‌شود حاکی از این است که اراده دولت جمهوری اسلامی ایران بر این است تا بستر را برای یک حرکت سازنده اقتصادی فراهم کند.

وزیر اطلاعات در پایان ابراز امیدواری کرد که انشاء الله یک امنیت پایدار و اقتصاد شکوفا برای یک حرکت با نشاط در زندگی عمومی مردم ایجاد شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =