احمدرضا عابدزاده امروز برای دیدار با قائم مقام و مسوول امور اجرایی باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه حضور پیدا کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس،او گفت: بازیکنان باید خودشان را باور کنند و هواداران می‌توانند با حضور در ورزشگاه در بازی سه‌شنبه نشان بدهند پرسپولیس چه در ایران و چه در آسیا چه تیم بزرگ و پرطرفداری است.
دروازه‌بان سابق تیم‌های ملی و پرسپولیس پس از این دیدار در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: آقای نژاد فلاح از مدیران با سابقه در ورزش و باشگاه پرسپولیس است و به این جهت حضور او می‌تواند شرایط خوبی را ایجاد کند.
وی ادامه داد: او سال‌ها در هیأت مدیره پرسپولیس حضور داشته است. این مساله باعث می‌شود، تازه دنبال کسب اطلاعات و تجربه نباشد. از مسائل تیم، مشکلات باشگاه و سختی‌هایی که وجود دارد، اطلاع کافی دارند. آقای نژاد فلاح مدیریت ورزش تهران را نیز بر عهده داشته اند و از این جهت نیز تجارب خوبی دارند که قطعا در این حوزه به کار خواهد آمد.
عابدزاده با اشاره به در پیش بودن اولین بازی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید خودشان را باور کنند و در این صورت اگر پشت هم باشند می‌توانند به نتایج خوب هم برسند، البته پیش از همه خیلی مهم است که هواداران برای تشویق تیم و انگیزه دادن به بازیکنان به ورزشگاه بیایند. آنها می‌توانند نشان بدهند که پرسپولیس چه در ایران و چه در آسیا، چه تیم بزرگی است و من امیدوارم روز سه‌شنبه هواداران زیادی را در ورزشگاه آزادی ببینیم و این حضور آنها قطعا روی تیم هم تاثیر خوب می‌گذارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =