سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام اینکه در ۱۸ استان کشور برف و کولاک آمده، گفت: امدادگران هلال‌احمر به یک‌هزار و ۵۰۰ تن از کسانیکه در برف و کولاک گیر افتاده بودند خدمت اسکان اضطراری ارائه داد.

‌به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط‌ عمومی جمعیت هلال‌احمر؛ حسین درویشی گفت: از ۲۷ بهمن تا ۲ اسفند ماه خدمات امدادی لازم را به استان‌هایی که در آنها برف و کولاک آمده بود ارائه کردیم.

او استان های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، لرستان، مازندران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، خوزستان، گیلان، مرکزی، همدان و کرمانشاه را از جمله این استانها اعلام کرد.

درویشی با اشاره به امدادرسانی به ۷ هزار و ۶۰۰ نفر از متاثران در برف و کولاک، ادامه داد: در این زمینه ۱۶ مصدوم هم از خدمات لازم بهره برده و به ۲ خانم باردار درفریدن و نیر هم خدمت رسانی شد.

رهاسازی ۶۰۰ دستگاه خودرو

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در برف و کولاک استان‌های کشور ۶۰۰ دستگاه خودرو رهاسازی شده و در مجموعع ١٨٠تیم شامل ۶۴٠ امدادگر و نجاتگر خدمت‌رسانی کردند.

او با اشاره به به‌کارگیری ۲۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی در این استان‌ها، گفت: بر این اساس ۲ هزار و ۵۰۰ تخته پتو، ۱۲۰ کیلوگرم خرما، یک‌هزار و ۲۰۰ بسته بیسکویت و ۲۰ کیلوگرم کشمش میان افراد متاثر از برف و کولاک توزیع شد.

47232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =