کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور از امشب خبر داد و گفت: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی صبح فردا نیز تهرانی‌ها به عبارتی بیشتر ساکنان مناطق شمالی پایتخت قدم روی برف خواهند گذاشت.

امیر حسین نقشینه درباره وضعیت هوا در سه روز آینده گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان هوا شناسی از صبح امروز بارندگی‌ها به صورت برف و باران مرکز در شرق سواحل مدیترانه در برگرفته و انتظار می‌رود که به تدریج بارش‌ از امشب تا فردا تشدید یابد، به طوری که می‌توان گفت بارش ها بیشتر مناطق کشور را در بر می‌گیرد و در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود. دیگر جزئیات این خبر را اینجا ببینید.

مدارک محرمانه ای که ارتش آمریکا اخیراً فاش کرد ، نشان می دهد که نیروهای آمریکایی ابوبکر بغدادی سرکرده داعش را در شهر فلوجه استان الانبار عراق هنگام رفتن به خانه دوستش بازداشت کرده بودند.جزئیات جدید را اینجا ببینید.

در سایت «شرکت لیزینگ فرهنگیان»، دیگر خبری از عکس سانتافه نیست؛ بنری با عکس پراید ۱۳۱ آن گوشه هست که از چند روز پیش فروش اقساطی آن هم به پایان رسیده. از آن بدتر، سایت «صندوق ذخیره‌ی فرهنگیان» است که حتی باز نمی‌شود . جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هنر یکی از ناب ترین راه های انتقال پیام اسلام است و حمایت نظام از پروژه محمد(ص) یکی از بهترین اقدامات نظام است. اظهارات طاهری درباره نگاه رهبر معظم انقلاب درباره فیلم محمد (ص) را اینجا ببینید.

سرمربی استقلال تهران در خصوص شکایت خود از عادل فردوسی‌پور هم گفت: فردوسی‌پور هرگونه که دلش می‌خواهد با همه رفتار می‌کند و باید یکی جلوی وی را بگیرد. در برنامه گذشته نیز به مسئولان استقلال فرصت صحبت نداد. ما کار نویی در سایت باشگاه‌مان انجام دادیم ولی فردوسی پور آن کار "چیپ" (سطح پایین) را انجام داد.دیگر اظهارات قلعه نویی را اینجا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =