نسیم آنلاین نوشت:

عارف گفت: ما برای حضور در انتخابات مجلس برنامه جدی داریم.

معاون اول دولت اصلاحات در هفتمین کنگره سراسری حزب اراده ملت گفت: احزاب برای ماندگاری باید به برنامه‌های میان مدت و دراز مدت راهبردی پایبند باشند که مصداق بارز آن انتخابات است.

محمدرضا عارف، معاون اول دولت اصلاحات در هفتمین کنگره سراسری حزب اراداه ملت با بیان اینکه رمز ماندگاری دراز مدت احزاب یک رویه مبتنی بر اخلاق‌مداری است گفت: احزاب برای ماندگاری و رسیدن به اهداف خود ناگزیر به برنامه‌های میان مدت و دراز مدت راهبردی پایبند باشند و برای آنها برنامه‌ریزی داشته باشند که مصداق بارز آن انتخابات است.

او در ادامه گفت: احزاب موجود برای جامعیت بخشیدن به فعالیت‌های خود باید اقداماتی چون کادرسازی و برنامه‌سازی برای اعضا و فعالین، توانمندسازی اعضا و جوان‌گرایی در فعالیت‌ها، همکاری و همفکری با جریانات همسو، تعامل سازنده با جریانات متعدد و شفاف‌سازی فعالیت‌ها را باید در اولویت کاری خود قرار دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما برای حضور در انتخابات مجلس برنامه جدی داریم. مهم‌ترین برنامه احزاب انتخابات سال آینده است که باید به صورت جدی به این موضوع پرداخته شود. تلاش نخبگان و فعالین سیاسی باید اجرایی شدن اهداف قانون اساسی و تقویت و توسعه احزاب باشد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =