سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت که تیمش در آستانه دیدار با گسترش فولاد، از نظر فنی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد.

ایسنا نوشت:امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: گسترش فولاد یکی از خطرناک ترین تیم های رو به جلوی لیگ برتر است که اگر مهاجمان این تیم تغذیه شوند، می‌توانند دردسرساز شوند. تیم ما هم با پیروزی‌هایی که در سه بازی اخیر کسب کرده، هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار دارد. هدف ما در وهله اول گل نخوردن است و سپس به فکر گلزنی هستیم.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که فراز کمالوند مربیگری آن ها را بر عهده دارد، تاکتیک خوبی دارند و فوتبال زیبایی ارائه می‌دهند. امسال نیز با نفراتی که با آمدن کمالوند به گسترش فولاد پیوستند، این تیم خطرناک شده است و اگر بتوانیم ارتباط بین خط هافبک و مهاجمان این تیم را قطع کنیم، می‌توانیم موفق شویم.

وی در خصوص بخشیده شدن محرومیت جاسم کرار نیز بیان کرد: کرار بازیکن بسیار خوبی است که اگر از نظر رفتاری خودش را کنترل کند، می‌تواند در لیگ‌های معتبر اروپایی هم بازی کند، ما هم در این مسابقه وی را به تبریز نیاورده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا وی به تیم ملحق شود.

سرمربی استقلال تهران در خصوص شکایت خود از عادل فردوسی‌پور هم گفت: فردوسی‌پور هرگونه که دلش می‌خواهد با همه رفتار می‌کند و باید یکی جلوی وی را بگیرد. در برنامه گذشته نیز به مسئولان استقلال فرصت صحبت نداد. ما کار نویی در سایت باشگاه‌مان انجام دادیم ولی فردوسی پور آن کار "چیپ" (سطح پایین) را انجام داد.

قلعه‌نویی درباره دوران حضورش در تبریز گفت: من برای تراکتورسازی هیچ زحمتی نکشیده‌ام وگرنه تماشاگران تبریزی آن شعارها را علیه من نمی‌دادند! قرار بود در سال دوم هم در تراکتورسازی بمانم اما رفتاری با من کردند که مجبور به رفتن شدم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =