ایرنا نوشت:

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بخشی از مبارزات مسلحانه ضد رژیم صهیونیستی خود به نبرد سایبری علیه این رژیم نیز ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صهیونیست ها تاکنون در این زمینه متحمل خسارات زیادی شده اند.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی به طور رسمی اعتراف کرد که هکرهای حماس در نوار غزه طی سال های گذشته بارها شبکه ها و سایت های اینترنتی نهادها و سازمان های مختلف این رژیم را هدف قرار داده اند.

پایگاه خبری صهیونیستی 'المصدر' در این زمینه نوشت: هکرهای فلسطینی برای به دست آوردن اطلاعات از شرکت ها، سازمان ها و نهادهای راهبردی صهیونیستی دامنه حملات سایبری خود را توسعه داده اند.

المصدر افزود: این حملات سیستم های رایانه دفاتر دولتی، شرکت های حمل و نقل عمومی، تاسیسات نظامی و نهادهای آموزشی را در برگرفت.

این پایگاه خبری ضمن اشاره به اینکه حملات از طریق ارسال پیامک به کارمندان شرکت ها و نهادها مذکور صورت می گرفته، تاکید کرد: طی یک سال گذشته حملات سایبری فلسطینیان به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

بر اساس گزارش شرکت 'کاسپر اسکای'، در فاصله زمانی ماه های ژانویه و مارس سال 2014 میلادی نزدیک به 400 هزار مورد حمله سایبری به سایت های اسرائیلی به ثبت رسیده است، حال آنکه این رقم در مدت مشابه سال 2013 نزدیک به 305هزارو 952 مورد بوده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    1 0
    مطمینید کار حماسه؟ چون تویه گزارش کاسپراسکای دیگه چیزی اومده