سرمربی استقلال می گوید با توجه به لغو ناگهانی محرومیت کرار وضعیت این بازیکن باید برای بازی با گسترش فولاد بررسی شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های گسترش فولاد و استقلال درباره این دیدار گفت: پیش از هرچیز باید بابت از باشگاه گسترش فولاد تشکر کنم. آنها ساعت تمرین خودشان را تغییر دادند و زمین در اختیار ما گذاشتند. خوشحالم که دوستان خوبم، خبرنگاران قدیمی را در اینجا می بینم، ما از این دوستان خاطرات خیلی خوبی داشتیم. ما برابر گسترش فولاد یکی از سخت ترین بازی ها را داریم. تیم های آقای کمالوند خوب بازی می کنند و می دانیم که گسترش فولاد در 50 متر روبه جلویش بسیار خطرناک است و باید بتوانیم ارتباطشان را با خط میانی قطع کنیم و نگذاریم مهاجمان گسترش تغذیه شوند. به هرحال ما هم استقلال هستیم و خداراشکر می کنیم که بعد از 3 پیروزی متوالی شرایط خوبی پیدا کرده ایم.
وی درباره محرومان و مصدومان تیمش در این دیدار افزود: آرش برهانی را به دلیل محرومیت و یعقوب کریمی را به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار نداریم. برای این دیدار ما کرار را نیاوردیم و الان متوجه شدیم که او محروم نیست. او جزو لیست 18 نفره نیست و اگر محرومیتش بخشیده شده، باید ببینیم شرایط چطور می شود. محرومیت کرار از نظر من قانونی نبوده است. حرف من این است که طبیعتا برخی موضع گیری ها علیه بنده است. از جمله حکم هایی که در باره خود من دادند. کرار بازیکن بسیار بزرگی است و شما بهتر از من او را می‌شناسید چون در تبریز بازی کرده. اگر او بتواند رفتار خود را کنترل کند حتی توان بازی در لیگ‌های اروپایی را دارد البته من بارها با او صحبت کردم و بودن کرار می‌تواند در استقلال محوری باشد. هرچند که ما در نیم‌فصل دوم به تیم تبدیل شدیم و درصد زیاد پاس‌هایمان موفقیت‌آمیز بوده اما بودن کرار هم می‌تواند به ما کمک زیادی کند.
سرمربی استقلال در پاسخ به پرسشی درباره برنامه نود، عنوان کرد: من علاقه ای نداشتم که بحث حاشیه ای در این نشست مطرح شود اما ببینید چه کار اخلاقی ای را کمالوند کرد که البته این کارها در فوتبال ما گم شده است. یک برنامه‌ای وجود دارد که هر طور دلش می‌خواهد رفتار می‌کند و شخصیت کوچک و بزرگ را هم رعایت نمی‌کند و باید بالاخره یکی جلوی این برنامه بایستد. ما هرچه می‌خوریم از خود فوتبالی‌ها است چون خودمان به همدیگر احترام نمی‌گذاریم. بنابراین یکی هم از بیرون می‌آید و اینچنین با ما رفتار می‌کند. در برنامه گذشته، این آقا به ما وقت نداد تا از خودمان دفاع کنیم و ما در سایت خودمان یک کار جدیدی را انجام دادیم اما می‌بینید که یک سری حرکات چیپ را انجام می‌دهند.
او درپاسخ به این سوال که چرا در نشست هایی که در تبریز برگزار می شود حضور پیدا نمی کند، گفت: عذر می خواهم اما من که آلزایمر ندارم. من فقط یک بار و پس از بازی دو بر دو به نشست خبری نیامدم. پس کم‌لطفی نکنید. از 4 بازی گذشته 3 بار آن را آمدم و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنید. در خیلی از شهرها با اینکه اکثر مربیان نفرات دوم کادر فنی را به نشست می‌فرستند اما من به احترام خبرنگاران همان شهر همیشه خودم رفتم. من هیچ زحمتی در تبریز نکشیدم اما شماها به من محبت داشتید. در یک کمیته دوستانی بودند که پس از اینکه تراکتور نتیجه نگرفت حرکاتی را انجام دادند و ما هم کاری نکردیم. شما می‌گویید زحمت کشیدید اما من زحمتی نکشیدم. من پولم را طبق قراردادم گرفتم و وظیفه‌ام را انجام دادم و هیچ منتی هم نمی‌گذارم هرچند که 30 درصد از پول من باقی ماند. من آن زمان دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم اما رفتاری کردند که بروم. چطور می شود که اگر قرار نیست بمانم لیست بازیکن دادم؟ بارها گفتم و باز هم می گویم 3 خواسته داشتم. یکی اینکه سال بعد برای قهرمانی کار کنیم، بازیکنان مورد نظرم جذب شوند و سوم اینکه بازیکنانی که نمی خواهم بروم.
قلعه نویی در ادامه صحبت هایش درباره بازی با گسترش فولاد گفت: تیم های تحت هدایت کمالوند زیبا بازی می کنند و وقتی کمالوند در تراکتورسازی حضور داشت، معلوم بود عقبه تاکتیکی پشتش است. همون سیستم بازی کوتاه و سرعتی و خطرناک که در تراکتورسازی بود را اینجا می بینید. بازی زیبایی انجام می دهند. تیم خوبی دارند، تغییرات اخیر هم کمک کرده است. ما فردا به این خاطر مشکل خواهیم داشت. اگر بچه ها بتوانند ارتباط هافبک و فوروارد را قطع کنند به اهدافمان می رسیم. وقتی چمن ورزشگاه گسترش را دیدم لذت بردم و خوشحال شدم چون فردا می‌توان شاهد یک بازی خوب بود.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره حواشی فعلی در فوتبال ایران بیان کرد: این حاشیه‌ها را چند سالی است درست کرده‌اند تا فوتبالی‌ها را به جان هم بیندازند و فوتبال را از خانواده‌ها بگیرند که فکر می‌کنم موفق هم شده‌اند.
وی درباره ادامه همکاری کروش و تیم ملی گفت: وقتی هیأت‌ رئیسه تصویب کرده حتما صلاح خودشان را بهتر می‌دانند.
سرمربی استقلال در مورد حضور فروزان و فخرالدیی بازیکنان سابق گسترش فولاد و تراکتورسازی در تیمش، بیان کرد: بازیکنانی مثل فروزان و فخر‌الدینی را خودم به تراکتور آوردم و از آنها شناخت دارم. آنها بازیکنان بزرگی بودند و چه در تراکتور و هم در استقلال به ما کمک کردند.
وی در پایان اظهاراتش با حساس شمردن دیدارهای باقی مانده لیگ، اظهار کرد: در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شود و هم شرایط حساس‌تر. ما متاسفانه هیچ وقت تمام توان‌مان را در بازی‌های لیگ به صورت کامل نداشته‌ایم هر وقت هم داشتیم فوتبال خوبی ارائه کرده‌ایم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =