رسول خادم می گوید باید به جوان های تیم ملی فرصت داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مدیر تیم های ملی کشتی آزاد پس از شکست ایران مقابل آذربایجان گفت:«آذربایجانی های سرمایه گذاری زیادی روی کشتی انجام داده اند.آنها وقت زیادی گذاشتند که امروز توانستند مقابل تیم نصف و نیمه ایران موفق باشند.»

بابک ادامه داد:«همیشه نمی توان انتظار قهرمانی داشت.ما در بازی های آسیایی، مسابقات جهانی، قهرمانی آسیا و جام جهانی قبل قهرمان شدیم، اما نمی شود که همیشه این جایگاه را حفظ کرد.»

این اتفاق در حالی افتاده است که رسول خادم رییس فدراسیون کشتی هم در این مورد حرف زد و گفت:«تصور و پیش بینی این شکست را می‌کردیم. باید قبول کنیم اگر می‌خواهیم جوان‌ها را به مرز پختگی برسانیم نیاز است تا چنین باخت‌هایی را تجربه کنیم.»

او درباره تیم آذربایجان هم گفت:«آنها یکی از بهترین تیم ها هستند.به نظرم آنها به همراه روسیه از شانس های قهرمانی هستند. کشتی‌گیران ما و کشتی ایران درجا زده است درست نیست چون این تیم، تیم اصلی ما نبود، اما تیم‌های دیگر بسیار خوب کار کردند و ما نیز باید با توجه به جوانی تیممان به این کشتی‌گیران فرصت بدهیم تا کادر فنی ما جرات استفاده از جوان‌ها را داشته باشد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    33 19
    بسیار شل ظاهر شدید.باید یه مدت برید معدن کار کنید.این چه کشتی است که اجرا میکنید.؟در بازی های المپیک خواب مدال هم نمیبینید
  • بی نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    47 13
    خادم جان ما از بهترینها بودیم نه آذربایجان،خیرآبادی دستیار بنا بود می فهمی یا نه تووئبابک برای خودتون حیات خلوت در کشتی درست کردین این چه بلایی سر کشتی فرنگی آوردین؟؟چرا بشیر باباجان زاده نبود؟؟؟
  • خخخ IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    27 46
    ما؟ من آذربایجانی هستم حالا حتما باید ناراحت باشم ایران باخته اره؟ ............................
    • علی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
      23 13
      اگه تو آذربایجانی هستی ، منم ملکه انگلیس هستم . از نوع انشاء ات مشخصه که اهل کجایی
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    9 2
    تیم ما به جوانگرایی رو آورده و کار درستی هم کرده. حرفهای آقای بابک هم بسیار منطقی بود. دوستانی که نظر میدن لطفا اول برن یکم فنی یاد بگیرن بعد تخریب کنن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    1 4
    مثلا آذربایجان تیمش جوون نبود؟؟؟قهرمان شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ماس مالی کنید بی کفایتیهای مربیان تیم ملیو،پازاج شده مربی پراز استرس ؟؟یکی باید به خودش مشاوره میداد.