واحد مرکزی خبر نوشت:

یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه با وارد کردن خسارت های سنگین به گروه های تکفیری در بسیاری از مناطق دمشق و حمص ، شمار زیادی تروریست فلسطینی ، تونسی ، لیبیایی و یمنی را به هلاکت رساندند.
به گزارش خبرگزاری سوریه سانا ، یک منبع نظامی اعلام کرد این یگان ها با اجرای عملیات در خیابان های الزهور ، الفیلات ، السعید و مزارع خان الشیخ در جنوب غربی ریف دمشق ، شمار زیادی از تروریست ها را از جمله ابوعبدالملک فلسطینی ، العسوسی یمنی ، ابو معاویه لیبیایی ، ابو عثمان و فواد فروخ تونسی را به هلاکت رساندند و دو خودروی آنان را منهدم کردند.
این نیروها مواضع تروریست های تکفیری را در بخش ورودی روستای الهباریه واقع در منتهی الیه بخش غربی ریف دمشق و روستای عین البستان در شمال شهرک سعسع هدف قرار دادند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.
این گروه ها از پایگاه های اینترنتی به خسارت های سنگین خود در منطقه قلمون شرقی و کشته شدن شماری از افرادشان اعتراف کرده اند.
نیروهای ارتش همچنین مواضع اعضای گروه تروریستی داعش را در روستاهای رحوم ، المشیرفه ، ابو حوادیت و الطفحه در شرق حمص با انواع سلاح هدف قرار دادند و شماری از آنان را کشته و شماری دیگر را زخمی کردند.
یگان های ارتش سوریه در حمله به گروه های تروریستی در منطقه قنیطره نیز خطوط امدادی اسرائیل به این گروه ها را قطع کردند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =