در فهرست باشگاه راه‌آهن در سازمان لیگ نام پرویز برومند در لیست بازیکنان این تیم ثبت شده بود اما حالا به فهرست مربیان منتقل شده .

خبرورزشی نوشت:در فهرست باشگاه راه‌آهن در سازمان لیگ نام پرویز برومند در لیست بازیکنان این تیم ثبت شده بود اما بعد از ظهر به فهرست مربیان منتقل شد و جلوی نامش عنوان کادر فنی جدید قرار گرفت.

اينكه سايت سازمان ليگ چرا نام برومند را تا صبح ديروز با عنوان بازيكن جديد روي خروجي خود قرار داد و بعد از رسانه‌اي شدن موضوع، اسم پرويز را به بخش كادر فني منتقل كرد، هنوز مشخص نيست.

در عين حال با توجه به عملكرد ضعيف امير عابدزاده در سه بازي اخير، جدايي دروازه‌بان اهل اسلووني و انتقال وحيد طالب‌لو به استقلال تصور مي‌شد احتمال بازگشت برومند 40 ساله به دروازه بالا باشد به ويژه اينكه او در دو بازي دوستانه تيم 98 مقابل تيم‌هاي حريف عملكردي تحسين‌برانگيز داشت و با مشكل اضافه‌وزن هم مواجه نيست.

عصر ديروز با سرپرست باشگاه راه‌آهن تماس گرفتيم كه گفت به دليل مشغله فراوان يادش نيست نام برومند در ليست بازيكنان قرار گرفته يا مربيان! با خود پرويز هم تماس گرفتيم كه پاسخ داد: «من به هيأت فوتبال رفتم و به دليل اعتمادم به باشگاه راه‌آهن برگه‌اي كه جلويم بود را بدون مطالعه امضا كردم و از هيأت فوتبال خارج شدم.»

از برومند پرسيديم هنوز قادر به دروازه‌باني در سطح ليگ برتر هستي كه پاسخ داد: «حساب مهدي رحمتي از بقيه دروازه‌بان‌هاي ايران جداست و ضمن احترام به همه جوان‌ترها بايد بگويم من، بهزاد غلامپور و حتي عابدزاده كه زانوهايش مشكل دارد، همين الان مي‌توانيم در ليگ بازي كنيم. عملكرد ما از خيلي دروازه‌بان‌هاي فعلي و جوانان بدتر نخواهد بود ولي در حال حاضر زمينه براي حضور ما در ليگ برتر فراهم نيست.»

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =