امیر قلعه نویی یک بار دیگر به بازیکنان سابق استقلال کنایه زد و گفت که آن ها هم پول می گرفتند، هم مردم را سیاه می کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال پس از تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران گفت: «ابتدا به نفت تبریک می گویم که چهارمین سهمیه آسیایی ایران را گرفت. خوشبختانه کسانی در استقلال حضور دارند که استقلال و مردم را دوست دارند و دنبال پول نیستند و سیاه بازی هم انجام نمی دهند. بازیکنانی که قبلا در تیم بودند پول می گرفتند و سیاه بازی هم می کردند.»
او ادامه داد: «محرومیت کرار برای من جای تعجب دارد چون در این مورد گزارشی وجود ندارد. اگر من مربی استقلال نبودم کرار محروم نمی شد. او چوب من را می خورد.»
قلعه نویی در مورد بازی با گسترش فولاد گفت: «گسترش فولاد به خاطر ما ساعت تمرینش را عوض کرد و حتی به ما زمین تمرین دادند. این اتفاقات در فوتبال ایران گم شده و ما باید دنبال اخلاق باشیم.ما در این مسابقه به دنبال سه امتیاز هستیم.»
قلعه نویی در پاسخ به این سوال که حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های خلیج فارس چه عواقبی برای فوتبال ایران دارد گفت: «این ها را از قلم به دستان و میکروفن به دستان اجنبی پرست بپرسید. آن ها مسلمانان عمر و عاصی هستند و ماهی یک بار هم حمام نمی روند. اگر حرفی بزنم به من حمله می کنند. من از زمان سرمربیگری ام در تیم ملی مخالف رفتن بازیکنان ایرانی به امارات بودم. من به کره جنوبی باختم و به من گفتند خیانتکار اما الان یک نفر دیگر به عراق می بازد و قهرمان ملی می شود.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =