دبیرکل جامعه روحانیت مبارز: اصولگرایان باید متحد شوند وگرنه طرف مقابلشان پیروز می‌شود

ایرنا نوشت:

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اصولگرایان باید متحد شوند و اگر در درونشان تشتت و پراکندگی باشد بدون تردید طرف مقابل پیروز می شود.

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی روز چهارشنبه در مراسم پایانی نوزدهمین همایش سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: این وظیفه اصلی ما است و الان همتی که در جامعتین یعنی جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم داریم همین است که اصولگرایان باید با هم جمع شوند.

وی گفت: جمعی در کشور به عنوان اصولگرا وجود دارند که پایبند اصول هستند و این اصول همان اصولی است که اگر ضایع شد نشان دهنده افول دولت اسلامی است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: بدون تعارف باید گفت که این جمع متدین دلسور وفادار به قرآن و رهبری و ولایت باید بجنبند و اگر نجنبیم سیلی می خوریم و خدای نکرده به دست ما سیلی به اسلام زده می شود و این خیلی مهم است.

وی گفت: اصولگرایان اگر یک جایی باید کوتاه بیایند، بیایند چون باید سعی کرد تا به یک نظر رسید ولو آنکه از مبانی کوتاه بیائید چون با همان مبانی هم اگر تحلیل شود وحدت مهمتر است.

موحدی کرمانی افزود: گروههای اصولگرا اگر در مورد سه یا چهار نفر در فهرستهای انتخاباتی اختلاف نظر دارند برای خدا و حفظ وحدت کوتاه بیایند.

نوزدهمین همایش سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور با شعار 'بیداری دانشجویی و تمدنسازی نوین اسلامی' طی روزهای 24 تا 29 بهمن ماه جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این همایش شش روزه چهره های مطرح و سرشناس از جریان اصولگرا به بیان نظر و ایراد سخن درباره مسائل روز ایران و جهان پرداختند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =