سرمربی استقلال گفت که برای دیدن بازی نفت تهران به ورزشگاه می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال امروز در جمع خبرنگاران گفت: «استقلال وضعیت خوبی دارد. تنها مشکل ما مشکلات مالی است که مدیریت باشگاه آن را رفع می کند. ما انتظار داریم مدیریت باشگاه تلاش بیشتری برای پرداخت پول ها انجام دهد.در حال حاضر بزرگان استقلال واقعا بزرگی می کنند و برای استقلال و مردم پا به توپ می شوند و دنبال سیاه کردن مردم نیستند.»
او ادامه داد: «رضا عنایتی بدون دریافت حتی یک ریال در ترکیب استقلال حضور دارد. بعضی بازیکنان هم چند ماه است که پولی نگرفته اند اما با جان و دل وارد زمین می شوند. در گذشته بعضی بازیکنان پول می گرفتند و برای تیم حاشیه سازی می کردند. ولی الان بزرگان استقلال با جان و دل بازی می کنند. بازیکنان فعلی استقلال دنبال سیاه کردن مردم نیستند.»
قلعه نویی در مورد حکم جاسم کرار گفت: «این حکم عجیب است. ماده قانونی در نظر گرفته شده برای کرار به حکم نمی خورد. بعضی ها چون با من مشکل دارند آرامش استقلال را به هم می ریزند. اگر کسی جز من سرمربی استقلال بود این حکم برای کرار صادر نمی شد.این سریال ادامه پیدا می کند. این مسائل خنده دار است. حکم کرار با عدالت صادر نشده. من رفتار جاسم کرار را تایید نمی کنم و آن را محکوم کرده ام. اما به رفتاری که با این بازیکن در زمین می شود توجه کنیم. این بازیکن را با توپ و بدون توپ می زنند. داور باید این کارها را ببیند.»
سرمربی استقلال در مورد مسابقه نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «این بازی را از نزدیک می بینم. ساعت تمرین را هم تغییر داده ام و از بازیکنان استقلال خواسته ام برای دیدن مسابقه به ورزشگاه بروند.از تماشاگران هم می خواهم از نفت به عنوان نماینده ایران حمایت کنند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =