ایرنا نوشت:

پایگاه اطلاع رسانی روزنامه صهیونیستی 'جروزالم پست' امروز (دوشنبه) در گزارشی به نقل از مقامات وزارت خارجه آمریکا نوشت: واشنگتن همچنان به مقامات تل اویو در مورد برنامه هسته ای ایران اطلاع رسانی می کند.

به نوشته این پایگاه اطلاع رسانی مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا گفتند سیاست امریکا مبنی بر گزارش دهی به اسرائیل در مورد مذاکرات هسته ای تغییر نکرده است.

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا نیز گفت: گفت و گوها با اسرائیل در مورد مذاکرات هسته ای ایران ادامه دارد.

'وندی شرمن' معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی با 'یاسی کوهن' معاون 'بنیامین نتانیاهو' در امور امنیت ملی 'یووال اشتینیتز' وزیر امور راهبردی و امنیتی رژیم صهیونیستی در مونیخ دیدار کرد و بار دیگر این هفته با کوهن دیدار می کند.

این مقام گفت که مذاکرات با ایران مهم ترین محور گفت وگوهای طرف اسرائیلی و آمریکایی بوده است.

او یادآور شد: 'جان کری' وزیر امور خارجه آمریکا گفت وگوهای خود را با نتانیاهو در مورد این موضوع ادامه می دهد، همانطور که پیش از این نیز اینطور بوده است.

'آلیستار بسکی' سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز گفت برخی گزارشها مبنی بر اینکه واشنگتن قصد دارد تل آویوو را در جریان گفتگوهای هسته ای با ایران قرار ندهد نادرست است.

او گفت: ما به ارتباط های مرتب و متناوب خود با مقامات اسراییل در حوزه موضوعات امنیتی و اطلاعاتی، نظامی و دیپلماتیک ادامه می دهیم.

این در حالی است که همین روزنامه دیروز گزارش داده بود آمریکا در نظر دارد در واکنش به برنامه سخنرانی بنیامین نتانیاهو در کنگره آمریکا دیگر اطلاعات جدیدی درباره گفت و گوهای هسته ای ایران در اختیار اسرائیل قرار ندهد.

روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از دعوت خودسرانه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو برای سخنرانی در خصوص پرونده هسته ای ایران، دچار فراز و نشیب شد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =