نامه نیوز نوشت:

کمال الدین پیرموذن عضو فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی درخصوص زمزمه هایی مبنی بر کناره‌گیری محمدرضا باهنر از فراکسیون رهروان ولایت و نزدیک شدن او به طیف پایداری ها، اظهار داشت: این فاصله و شکاف از زمان استیضاح آقای فرجی دانا کلید خورد و تا الان ادامه داشته است، در واقع آقای باهنر در حال حاضر هم فکری بیشتری با فراکسیون اصولگرایان و پایداری ها دارد.

نماینده اردبیل تصریح کرد: استنباطی که می توان از رفتار وی کرد این است که چون عقبه آرای آقای باهنر در این جریان است لذا از فراکسیون رهروان زاویه گرفته است. از سوی دیگر آقای باهنر کاملا از دیدگاه های پایداری ها و برخی از اصولگرایان باخبر است. برای مثال زمانی که من به دنبال افشای اسامی نمایندگانی بودم که از رحیمی پول گرفته بودند، آقای رسایی به من گفت که باخنر از همه چیز اطلاع دارد. در واقع بیشتر ارتباط باهنر تا قبل از تشکیل فراکسیون رهروان با آنها بوده است و حال نیز به خویشتن خود بازگشته است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه درخصوص احتمال محور قرار گرفتن لاریجانی در جریان اصولگرا، اظهار داشت: آقای لاریجانی از ابتدا در خط اعتدال قدم برداشته و با هر حرکتی افراطی و فراقانونی مخالف بوده است. به همین علت اشتیاق و اقبال زیادی به ایشان وجود دارد. اما چه کنیم که در کشور هرکسی برای خودش یلی است . به همین دلیل باهنر و طرفداران احمدی نژاد که پشت پرده با این آقایان هستند نمی‌گذارند علی لاریجانی محور وحدت قرار بگیرد.

 

17302

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    26 9
    نون کجاست جبهه مبهه رو ولش