رونمایی از اپلیکیشن تلفن همراه سازمان تامین اجتماعی

ایرنا نوشت:

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: اپلیکیشن تلفن همراه، نسخه الکترونیکی نشریه تأمین و 15 سایت استانی سازمان تأمین اجتماعی رو نمایی شد.

به گزارش سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی پور گسترش خدمات غیرحضوری را از اولویت های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: گسترش روز افزون خدمات غیر حضوری مورد توجه قرار گرفته و امور مربوط به اطلاع رسانی سازمان از طریق فضای مجازی در حال گسترش است.

وی اپلیکیشن تلفن همراه سازمان تأمین اجتماعی را نیز خدمتی نوین به بیمه شدگان این سازمان دانست.

وی گفت: در این اپلیکیشن مشخصات یک هزارو 300 مرکز بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی در دسترس قرار گرفته است و امکان جستجوی این مراکز نیز فراهم شده است.

تقی پورنمایش نزدیک ترین مرکز بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی و همچنین دسترسی به قوانین و مقررات تأمین اجتماعی از دیگر امکانات اپلیکیشن تلفن همراه تأمین اجتماعی است.

وی اختصاص بخش های ویژه به ادارات کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی تمامی استان ها در پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی را از اقدامات صورت گرفته اعلام کرد.

تقی پور افزود: گسترش فرهنگ پاسخ گویی در سازمان و برقراری ارتباط موثر و مستمر با مخاطبان را از الویت های سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.

به گزارش سازمان تامین اجتماعی علاقه مندان به این اپلیکیشن می توانند آن را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir دریافت کنند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =