نسیم آنلاین نوشت:

مشمولان با دریافت پروژه از خدمت سربازی معاف می‌شوند. جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، اعلام کرد: مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند با دریافت پروژه تحقیقاتی، از خدمت سربازی از دو ماه تا پایان خدمت، معاف شوند.

سردار ابراهیم کریمی، گفت:در گذشته، تنها افرادی که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس بودند می‌توانستند پروژه ای را ضمن خدمت، دریافت کنند اما از امسال این طرح شامل دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس نیز می‌شود، بنابراین نیازمندی‌های تحقیقاتی و پژوهشی به بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح اعلام شده و مشمولانی که تمایل دارند، پروژه تحقیقاتی دریافت کنند، به یکی از واحدها، براساس نیازمندی‌هایی که از سوی نیروهای مسلح اعلام شده، معرفی و براساس نوع پروژه از کسر خدمت بهره مند شوند.

سردار کریمی یادآور شد: همچنین افرادی که پروژه‌ای را به اتمام رسانده و هنگام خدمت، آن را به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح ارائه می‌دهند و در صورتی که مورد نیاز نیروهای مسلح باشد، به کارگیری خواهد شد. این افراد نیز می‌توانند از کسر خدمت استفاده کنند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    39 4
    ایول، طرح خوبیه. رفیقم با این روش 8 ماه کسری گرفت. حتی اگه یک ماه هم کسری بگیری ارزش داره.
  • رضا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    1 2
    ظاهرا سردار کمالی روز پنجشنبه مصاحبه ای رو با روزنامه خراسان ترتیب دادند که به اشتباه زمان محاسبه غیبت ۸ ساله اسفند ۹۳نوشته شده که با توجه به مصاحبه ۴روز پیش سردار کمالی و مصاحبه های پیشین سردار کریمی اسفند ۹۴ صحیح میباشد.لطفا مدیر محترم این مورد رو با آقای کمالی یا روزنامه خراسان مطرح کنند تا این اشتباه در چاپ خبر اصلاح شود.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    7 2
    من 4‏ تا برادر هام خدمت سربازي رو تموم كردن خودمم الان سربازم كاش حالا ك معافيت سه برادري اجرا نميشه حداقل كسرخدمت بهم تعلق مي كرفت ‏
  • صالح A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    7 2
    كاش به كساني ك برادر بنجم خانواده هستن كه ب خدمت ميروند كسر خدمت تعلق ميكرفت دولت فقط ادعاي حمايت از خانواده هاي برجمعيت رو داره ولي در عمل تيشه به ريشه اين خانواده ها ميزنه‏‏